Tenhle problém má víc E-shopů . Nebál bych se říct každý . Export z prodejní do online databáze v několika sekundách nefunguje . Spíš než lakonická poznámka - skladem je vhodnější označení počtu kusů tak jak to už někteří dělají . Pokud je méně než 5 skladem a rezervace se nepotvrdí , počítám už i s tímhle případem...
Coz ovsem vypovida o neschonosti zajistit informovanost vcas. On je totiz strane neresitelny problem rict zakaznikovi v okamziku, kdy klipne "koupit", ze zbozi uz neni co ? Nj, jeden select do DB navic.
Toto se mohlo stát tak možná v jednom případě ze sta, protože u cybexu expedice zboží 24 hodin vždy znamenala že zboží je na hlavním skladě. Tento případ se tedy myslím mohl stát jen tehdy, když v jednu chvíli objednali dva zákazníci poslední kus zboží.
Blbe bylo, kdyz jsem cokoliv objednal, co melo byt dostupne do 24 hodin, za chvili se dostupnost zmenila na Nedostupne a ja cekal tydny, nez mi prisel mail, abych to radsi zrusil, protoze zbozi proste neni.
zacinal jsem na cybexu cca pred peti lety jako zivnostnik, ceny nemeli nejnizsi ale celkem dobrou nabidku s celkem prehlednym obchodem a v te dobe coz bylo velkym plus, dodaci lhuty vypsane v obchode souhlasily s casem dodavky.. lec to byl take kamen urazu... dost casto se zacalo objevovat nedostupne, neni na sklade a nebylo z ceho vybirat presel jsem tedy k alzasoftu tehdy...nabidka podobna sice v te dobe nemeli tolik vyber na co jsem byl zvykly ale cenou se to srovnalo... v dnesni dobe ale alza ma podobny sklon jako drive cybex... je nakazen neplnenim dodavky v case a kdyz si objednam neco s dodanim 2-3 dny tak za dva dny se objevi prodlouzeni na tyden a zejmena o lonskych vanocich jsem par objednavek musel i zrusit kdy se objevilo po objednani i zbozi uplne nedostupne...