Zcela souhlasím, že hladina Vltavy.cz dlouhodobě klesá. Ono i předělání celého systému firmou, která neměla zcela dokončený produkt ani zásadní reference je u takovéhoto projektu překvapivá.
Ještě zásadnější je ale důvěra zákazníků, resp. podíl "promoters" (těch, které obchod doporučují) a "teroristů" (těch, kteří o něm nemluví dobře). V posledních letech (co můžu soudit) Vltavě postupně ubývalo těch promoters a přibývalo teroristů (kteří jsou navíc schopni negativně ovlivnit třikrát víc lidí než promoters). Na Vltavě nezvládali vyřizování objednávek, logistiku a komunikaci s lidmi. Výsledkem byli otrávení zákazníci, kteří se po urgencích a dlouhém čekání nakonec dočkali svého zboží, ale už nikdy se nevrátili a ostatní spíše varovali.
Nebo napriklad v Brne Cybex, prestoze do 18.00 tam chodili lidi a nekdy az fronty klidne zkrati provozni dobu do 17.00... personal nebyl nikdy prijemny... co jsem to zjistil, byl to posledni nakup.