Jen pro zajímavost včera objednán kabel TP u Alzy s odběrem přes Messengera. Objednávka ten den v cca 10hodin dopoledne (doručení mělo být do 16hod). Bohužel jsem si po cca 30 min uvědomil, že jsem to objednal na jinou společnost (takže by to musela být přefakturace atd). Na telef. dotaz mě řekli nejde stornovat, změnit zakázka je expedována. Výsledek ? Ani druhý den (tj dnes) ve 12:00 tady nebyla. Tak jim volám a chci to stornovat ... Výsledek ? Najednou to jde...
Tak to jen tak že ani ta Alza (jako koneckonců nikdo) není dokanlá-ý.
U Alzy se mi stávalo zcela běžně, že z jejich "garance doručení do pěti hodin po Praze" se stávalo "doufej, že to dostaneš aspoň zítra". Mimo jiné proto (ten druhý důvod byl otřesný přístup k reklamacím) jsem u nich přestal nakupovat.
K Alze opravdu Nelze miti duveru. To co predvadeji jejich skladnici a reklamacni bych se klidne odvazil oznacit za promysleny podvod. Kazda jejich chyba je ocenena dalsim cekanim ve fronte tu ci onde. Jedu tam jen s velkym sebezaprenim, nekolikahodinovou casovou rezervou a predem si zobnu neco na uklidneni.
No to co píšete je právě dokladem toho že u nich nakupuje mnoho lidí, takže pravděpodobně mnoho lidí má jiný názor než vy. Jinak já nakupoval ještě v Alzasoftu - fyzické osobě :-) a tak je mi obchod znám již dlouho. Nakupuji u nich pro své zákazníky a jde o desítky objednávek ročně. Z toho bylo tak cca 1% reklamací a neměl jsem s tím problém, tedy kromě nutnosti nechat zboží dopravit k nim. Nechci je chválit, ale já jsem s nimi spokojen. Jediná negativní zkušenest za ty dlouhá léta byla, že mi došlo nějaké PDA, které bylo použité a dost jsem to musel u klienta žehlit, to mě tehdy fakt vytočili.
1. Objednal jsem BT HandsFree Jabbra BT-800 za cca 4500.- Zákazník chtěl mít BT s displejem a jiná v tu dobu prostě nebyla. Zboží přišlo rychle. Zákazník byl na dovolené, tak jsem mu to nechal v kanceláři na stole. Když se po týdnu vrátil, tak mi volal že tam není nabíječka. Že na krabici je napsáno že tam má být. Volám na Alzu a ti se mi snažili vysvětlit že tu nabíječku ten zákazník má a že mi lže, protože chce ještě jednu. Na námitku že ním pracuji již 5 let a troufám si tvrdit že máme velmi dobré nejen pracovní vztahy a že jako spolumajitel firmy s ročním obratem sahajícím k 500mil. Kč nemá zapotřebí dělat krky kvůli nabíječce za sto korun. Píšu tedy mail na Jabra někam na Taiwan, za týden přichází z Holandska v obálce nabíječka. Zdarma pochopitelně a s omluvou.
2. Potřeboval jsem dvě pokladní tiskárny Star SP200. Chtěli po mě 14tisíc dopředu, že mi tu tiskárnu seženou do tří týdnů, ale že potřebují zálohu 100% aby měli jistotu že si je odeberu. Na dotaz jestli jim nestačí třeba tisíce dva odvětili že prostě 100%.
3. Reklamace základní desky. Umřela. Neuznána protože chyběl ten bílý cuplík co drží RAM ve slotu. Myslím že vypadl hned když jsem tu desku montoval. Ten slot jsem nepoužíval.
Takže, Alza never more! Ale znám lidi co tam nakupují a jsou spokojeni. Možná nic nereklamovali. Nebo to souvisí s tím, že kupující jsou hračičkové a přijde jim cool tam nakupovat a stát fronty.