Pěkný a poučný článek, děkuji za něj. Určitě to při psaní maličko bolelo, když jste měl vytahovat dávné chyby, u kterých jste tehdy "asistoval". Ale nenašel jsem ani náznak nějaké pachuti, která by se Vás přetrvala po odchodu z CP. Jít takto s kůží na trh (i když po bitvě...) je docela odvážné. Už vidím ty kecálky a jejich reakce - "my jsme ti/vám to říkali, ale vy jste tehdy neposlouchali!". :-)
Nejvíce bych vyzdvihl problém roztříštění aktivit CP a srovnání s Alzou. Je to klasická ukázka toho, jak může (na začátku) malá firma položit na lopatky gigant, pokud se soustředí na svůj byznys. S tím jde ruku v ruce to, že pokud chce firma dělat e-byznys, musí v ní pracovat lidi, kteří mu rozumí a tito lidé musí dostat prostor. Snad ještě více to platí pro velké firmy, které si někdy myslí, že budou na inernetu úspěšné jen proto, že mají jméno.