Tak jen doufám, že do toho nepočítají 7 lidí z naší malé firmy:(. V září jsme se přestěhovali v Praze do nových kanceláří, výhled na celou Prahu, signál na telefonech odpovídající (=plný) - avšak prakticky každé spojení vypadávalo, v cca půlce případů se rozpadlo úplně a člověk musel vytáčet volaného nebo volajícího znova (...a za chvilku zase a zase). Volám tedy na podporu firmeních zákazníků - je nám to líto, předáváme k řešení, určitě se o to postaráme. Tři týdny ticha.
Protože problémy vyřešeny nebyly (=vše se chovalo stále stejně), volám znova. "Ale my na to máme měsíc, musíte čekat," řekl operátor na lince. Čekám další týden. Nic.
Obracím se tedy e-mailem na zástupce Vodafonu, se kterým jsme smlouvu a postupné přidávání čísel zařizovali. Ještě týž den volá zpět, jak mu je to líto a jak "to řešil s vedením a hned se to předalo k okamžitému řešení". Pokládám telefon (který v průběhu hovoru samozřejmě vypadával), děkuji a čekám. Týden. Nic.
Volám zmíněnému zástupci, nedovolal jsem se. Píšu mu e-mail, neodpověděl. Volám na infolinku, nic netuší, zájem nula. Od prvotního nahlášení problému v tu chvíli utekly více jak 2 měsíce.
Zvedám telefon a volám do T-Mobile. Druhý den je s nimi připravená smlouva k přechodu všech čísel k jejich společnosti. A vida, najednou mají z Vodafone zájem! Volají mi, že prý chceme odejít a jaké skvělé výhody nám poskytnou, co vše super od ních můžeme čekat... najednou se mohou přetrhnout, aby vše řešili.
Smlouva s T-Mobile je podepsána už cca měsíc, od té doby na stejné lokalitě se stejnými přístroji nepamatuji ani jeden jediný výpadek.
No nevím já přešel s T-mobile k Vodafonu v listopadu a jsem nad míru spokojen jak s kvalitou služeb tak cenou, platím za to samé volání a sms minimálně o 1000kč měsíčně méně.
To je nepříjemné, já mám ale zkušenost opačnou, když jsme se stěhovali do nové budovy, kde byl špatný signál, tak stačilo zavolat na Vodafone Business linku, během několika dní tu byl technik, přeměřil signál a pootočil anténu tak, aby byl signál uspokojivý.