To je nepříjemné, já mám ale zkušenost opačnou, když jsme se stěhovali do nové budovy, kde byl špatný signál, tak stačilo zavolat na Vodafone Business linku, během několika dní tu byl technik, přeměřil signál a pootočil anténu tak, aby byl signál uspokojivý.
No nevím já přešel s T-mobile k Vodafonu v listopadu a jsem nad míru spokojen jak s kvalitou služeb tak cenou, platím za to samé volání a sms minimálně o 1000kč měsíčně méně.
Tak jen doufám, že do toho nepočítají 7 lidí z naší malé firmy:(. V září jsme se přestěhovali v Praze do nových kanceláří, výhled na celou Prahu, signál na telefonech odpovídající (=plný) - avšak prakticky každé spojení vypadávalo, v cca půlce případů se rozpadlo úplně a člověk musel vytáčet volaného nebo volajícího znova (...a za chvilku zase a zase). Volám tedy na podporu firmeních zákazníků - je nám to líto, předáváme k řešení, určitě se o to postaráme. Tři týdny ticha.
Protože problémy vyřešeny nebyly (=vše se chovalo stále stejně), volám znova. "Ale my na to máme měsíc, musíte čekat," řekl operátor na lince. Čekám další týden. Nic.
Obracím se tedy e-mailem na zástupce Vodafonu, se kterým jsme smlouvu a postupné přidávání čísel zařizovali. Ještě týž den volá zpět, jak mu je to líto a jak "to řešil s vedením a hned se to předalo k okamžitému řešení". Pokládám telefon (který v průběhu hovoru samozřejmě vypadával), děkuji a čekám. Týden. Nic.
Volám zmíněnému zástupci, nedovolal jsem se. Píšu mu e-mail, neodpověděl. Volám na infolinku, nic netuší, zájem nula. Od prvotního nahlášení problému v tu chvíli utekly více jak 2 měsíce.
Zvedám telefon a volám do T-Mobile. Druhý den je s nimi připravená smlouva k přechodu všech čísel k jejich společnosti. A vida, najednou mají z Vodafone zájem! Volají mi, že prý chceme odejít a jaké skvělé výhody nám poskytnou, co vše super od ních můžeme čekat... najednou se mohou přetrhnout, aby vše řešili.
Smlouva s T-Mobile je podepsána už cca měsíc, od té doby na stejné lokalitě se stejnými přístroji nepamatuji ani jeden jediný výpadek.