No tady je to asi nevidentní milé Lol. Tebe možná napadlo při sloganu něco jiného, ale dalších x desítek procent lidí při sloganu "upeče třeba zeď" holt napadne pohádka resp. slova Zdeňka Svěráka. Mu asi nešlo ani tak o ty love, jako o to, že nějaká reklamka shrábla desetitisíce za slogan, který je všeobecně vžit a nikdo se ani nezeptal - dělám trochu do reklamy a tohle bych si bez vědomí autora neodvážil jen tak použít...
Upeč třeba zeď (další zblbělost souzením se o hovadinách, Svěrák má u mne velký černý puntík): přes soudy od roku 2005 do roku 2012.
Milý Dane, běž si něco radši tweetnout, ne? Justice to jistě musí řešit, ovšem řešení po pěti letech je v tomto případě již tak nějak celé k hovnu, že, a průtahy podobného druhu jsou zcela neodůvodnitelné. (To, že 14 milionů za tu "nádheru" je úplně mimo mísu, nebylo předmětem původního komentáře.)