Tady těžce chybí virtuální operátoři, kteří by vnesli na trh trochu svěžího vánku. Možná to vypadá pro někoho lákavě, ale já za tím vidím jen delší vyčuraný pokus vytáhnout z lidí ještě víc a tvářit se, jak je to výhodné.
Jak asi dopadne takový skupinový balík, když si ona v článku zmiňovaná čtyřčlenná rodina hodí do balíčku své dítka, která typicky nemají kredit pár dnu po dobití a matka rodiny milující nesmyslně dlouhé hovory s kamarádkami?
"Zpráva z JZD: Všem třiceti zaměstnancům byla dána plná důvěra, aby si kdykoli odvezli svůj díl deputátu a dosti nás proto překvapilo, že se na posledních 26 se už nedostalo."
v cem je to proboha levnejsi nez individualni tarify? vzdyt ty ceny jsou stejne prepalene? vzdyt 4 clena rodina za 500 min zaplati skoro 2400!!! sice si volaji zdarma (fup 1000 min mesicne) ale to ma za par korun kazdy druhy tarif u vsech operatoru. tak proc platit skoro 6kc za minutu? co je na tom proboha vyhodnyho? za tu cenu 2400kc dostanete v rakousku absolutne neomezene tarify pro 6-7 lidi vcetne internetu a jeste vam zbude na zmrzlinu.
V zemích s dalekou vyšší kupní silou obyvatel lze zakoupit tarify, které jsou řádově lepší než tyhle nesmysly.
A co je zajímavé - nabízí je tam dokonce i firma Vodafone!
Vždyť už se nám smějí i Slováci. Co si k nám v téhle zemi dovolují, to je fakt hnus.
Už je bojkotuji. Mobil mám s tarifem zdarma jen na příjem hovorů a volám jen přes VoIP s ipvox.cz minuta na mobil za 1,56 Kč s DPH! A takhle to může mít každý!
Vodafone, oprav prosím tu tvojí slavnou NOVOU SAMOOBSLUHU, aby fungovala alespoň stejně dobře jako ta stará a nevymýšlej blbosti. Zlepšujeme = zdražujeme tolik reklamština Vodafone.
Sdílené tarrify mají pouze jden význam a to větší zisk operátora. Protože si členové sdíleného tarifu přestanou kontrolovat útratu.
Tak jak to napsal KVE.
"Zpráva z JZD: Všem třiceti zaměstnancům byla dána plná důvěra, aby si kdykoli odvezli svůj díl deputátu a dosti nás proto překvapilo, že se na posledních 26 se už nedostalo."
Vodafone samoobsluha nefunguje už dobrých 6 měsíců, ne - li více. Neříkám, že nefunguje vůbec, ale pořád jim tam dokola něco hapruje. Tyhle sdílené balíčky nejsou nějak výhodné ani asi prodělečné, ale pořád Vodafone je levnější než jiní operátoři v ČR a dražší než operátoři v zahraničí. Je to prostě hrůza.
Jakou používáte aplikaci v Androidu? Kdysi jsem je testoval, ale nic schopného a spolehlivého nebylo.
Používám CD tarif od vodafonu a zatím mě to víc než vyhovuje. Ale bohužel provolal bych i víc;)
www.vlkuver.cz vše o úvěrech
V USA si poridite tarif za 30USD ( cca 500kc) METRO, a mate volani neomezene po cele severni americe, jak na ostatni site tak i na pevne, za dalsich 10USD 70 minut na mobily do celeho sveta nebo 700 min cely svet pevna, jj, jeste potrva nez se na tuto uroven cesti operatori dostanou!!!
co se týče cen, tak samozřejmě tento tarif je výhodný hlavně pro klienty 5 SIM a více, kde se dávají individuální slevy na tento paušál.....
V tomto segmentu je pak VF aktuálně nejnižší s cenou a je pouze otázkou času, kdy O2 a T-M zareagují.
U SIM 5 a méně je to velmi individuální a nevyužije ho jistě každý (aby se mu opravdu vyplatil). Tam vidím velkou výhodu především ve VPN, která nění u malých klientů samozřejmostí....
Mela bych dotaz na autora, jak to presne mysli s temi predplacenkami? Overovala jsem tuto informaci na infolince, kde jsem byla ujistena, ze vsechna cisla ve skupine je nutno prevest na jednoho vlastnika a tudiz i z predplacenky se stane normalni pausalni cislo, pro ktere budou platit podminky jako pro vsechna ostatni ve skupine. Pravda, neptala jsem se na to, co se stane se zustatkovym kreditem, ale verila bych, ze neni nic jednodussiho, nez ze ho proste strhnou z prvni spolecne faktury.
Jako jedinou výhodu vidím v tom, že bude rodině chodit jedna faktura. Nic víc, nic míň.
Jako dlouholetý zákazník se mi líto, co se s Vodafonem děje, současné Tarify na míru mě neskutečně zklamaly a než rušit Nabité, raději jsem je platil při delším pobytu ze zahraničí, než se pak mordovat s vyladěním balíčku tak, abych platil jen to, co využuji... Jakoby se řídili heslem "Pro nás včera znamená zítra."
Dobrý den, Kitty, předplacenou kartu můžete do Společných tarifů na míru zařadit. Jak správně uvádíte, je třeba ji nejdříve převést pod jednoho administrátora, tím se ale změní jen tarif na kartě, ne platební metoda. S předplacenou kartou můžete využívat společné jednotky v rámci Sdílených tarifů na míru jako další členové ve skupině. Případnou útratu nad rámec společných jednotek nebo zcela mimo Společné tarify na míru (například MMS, SMS jízdenky na MHD apod.) si budete platit ze svého kreditu. Hezký večer, Mirek, tiskové oddělení, Vodafone
Dobrý den, děkuji za informaci. Přesto mi to nedá a po shlédnutí pravidel pro společné tarify na vašem oficiálním webu - a to zejména bodu 6 - se musím znovu zeptat, jestli je to skutečně pravda? ;o) Pokud ta pravidla chápu správně, tak se služby předplacené karty se společnými tarify neslučují. Viz http://www.vodafone.cz/web/pravni_podminky/spolecny_tarif_na_miru.htm
Předem děkuji za objasnění záhady ;o)
Já tam byl s 5 čísly taky od začátku, dřív jsem platil hodně, po přechodu s většinou volání na VoIP už to byly spíš drobné. Letos mi ale došla nadobro trpělivost: mizerný signál, minuta přes 6 Kč, nic nefunkční a pořád otravují s nějakými supernabídkami. To, co bylo hned od začátku zajímavé (ceny, převod minut, zahraniční roaming) - všechno zmizelo.
Teď jsem pár měsíců u jiného operátora. Nesrovnatelně lepší podmínky: (skoro) nulové paušály, rozumná minutová cena, rozumné zpoplatnění volání mezi čísly, poprvé po mnoha letech použitelné v zahraničí. A hlavně normální signál bez vypadávání hovorů!
Balíčky jsou stejný nesmysl jako chtít po mě objednat na rok dopředu do kterýho krámu půjdu a co nakoupím. U normálního obchodu by si člověk poklepat na čelo, u mobilních operátorů to asi někomu přijde normální.
Je smutný, když pak člověk přijede do zahraničí, koupí si předplacenku a volá do všech sítí v zemi za 60 hal. a bez balíčků.
Doporučte nějakého levného virtuála v síti Vodafone. Hledal jsem, leč jsem nenašel co potřebuji. Zatím to řeším přess VOIP (IPVOX).
Spousta virtuálů má pěkné ceny ale pak si účtuje spravovací poplatek který to vše zdraží.
Také VOIP aplikaci pro Android doporučte prossím.
Díky.
Terminacni poplatky klesaji ale operatori nezlevnuji.
Jízdní řád propojovacích poplatků (sazby bez DPH):
leden 2009: 2,99 Kč/min.
1. únor 2009: 2,65 Kč/min.
1. červenec 2009: 2,31 Kč/min.
1. leden 2010: 1,96 Kč/min.
1. červenec 2010: 1,66 Kč/min.
1. leden 2011: 1,37 Kč/min.
1. červenec 2011: 1,08 Kč/min.(aktuálně platná sazba)
Není třeba se ptát operátorů proč nezlevňují?
volám z ABIOTELEM od samého začátku. nejdříve to bylo přes VOIP, ale už více jak 4 roky i v mobilní síti. Číslo jsem přenesl od Vodafone. za celou tu dobu už pštkrát zlevňovali. Volám úplně zdarma a ještě mi platí každý měsíc provize z provolaných minut za klienty kterí jsem jim doporučil. když nakupuju u jejich partnerú nebo na jejich e-shopu tak dostávám za nákup volné minuty a to za každou utracenou stokorunu 3 až 5 volných minut, bomba neee
Mily Jiri, pri vypoctu pro vasi rodinu jste se dopustil fatalni chyby, a to, ze jste od obemu hovoru neodecetl cast, ktera byla uskutecnena v ramci rodiny, pri skupinovem tarifu platite jen to, co jde mimo skupinu, v ramci skupiny je to "zdarma", takze skupinovy tarif je treba zvolit podle obemu mimo skupinu-rodinu a tam ve vasem pripade muze byt uspora od 88Kc vyse podle toho, kolik si navzajem provolate minut, napr. v nasi rodine to dela 60%
Souhlas.....jsem také "dlouholetý" a .... vůbec nerozumím v čem to může být výhodnější než celkem málo využitá předplacenka (cca 100kč za měsíc)....dělají si z nás srandu ?
Samo, uvědomuji si, že jsem "typický čech" co je "líný" změnit oprerátora a mám smůlu.....proč mi nenabídnou "tarif" se stejnými cenami hovorného jako na předplacence ?...nerozumím....
No, alespoň po Evropě nemusím volat "call backem"......
http://predrazenevolani.blogspot.com/2011/08/nove-tarify-vodafone-opet-drazsi.html
A komu se to taky nelíbí, přidá se k protestu. Přihlášeno už je přes 10.000 lidí:
http://predrazenevolani.blogspot.com/p/akce2.html
Také jsem dlouholetý zákazník Vodafonu a také už jsem jeho cenovou politikou znechucený. A nejenom tou cenovou politikou. Ono toho je víc, s čím u Vodafonu nesouhlasím. Zůstávám u něj zatím už pouze z důvodu neexistence smlouvy na dva a více let mezi operátorem a mou maličkostí. Není to rozhodně o lenosti změnit oprátora. Skutečně je to pouze o nutnosti jít pod smlouvu ať už u O2, nebo u T-Zloděje, což se mi bytostně příčí. Zvažuju ale převedení simky z paušálu na předplacenku a basta.
I já jsem dlouholetým zákazníkem Vodafonu a to co předvádí poslední cca rok je děs a běs. Mám kopec historek s nimi za poslední rok.
1. omylem mi zrušili číslo- prý na mou žádost - samozřejmě to byla chyba, pán na Vodafonu se spletl
2. omylem mi zrušili cca před měsícem Po svém - prý na mou žádost - samozřejmě to byla chyba, proč bych si rušil 10% slevu z tarifů ??
3. na problémy na infolince pravidelně slíbí řešení do 24 hodin a pravidelně se nic neděje - např. došlo k zneužití jednoho našeho čísla a nikoho to netrápí
atd. atd.
Takže děkuji : sdílené tafify si nechte.