Já tam byl s 5 čísly taky od začátku, dřív jsem platil hodně, po přechodu s většinou volání na VoIP už to byly spíš drobné. Letos mi ale došla nadobro trpělivost: mizerný signál, minuta přes 6 Kč, nic nefunkční a pořád otravují s nějakými supernabídkami. To, co bylo hned od začátku zajímavé (ceny, převod minut, zahraniční roaming) - všechno zmizelo.
Teď jsem pár měsíců u jiného operátora. Nesrovnatelně lepší podmínky: (skoro) nulové paušály, rozumná minutová cena, rozumné zpoplatnění volání mezi čísly, poprvé po mnoha letech použitelné v zahraničí. A hlavně normální signál bez vypadávání hovorů!
Souhlas.....jsem také "dlouholetý" a .... vůbec nerozumím v čem to může být výhodnější než celkem málo využitá předplacenka (cca 100kč za měsíc)....dělají si z nás srandu ?
Samo, uvědomuji si, že jsem "typický čech" co je "líný" změnit oprerátora a mám smůlu.....proč mi nenabídnou "tarif" se stejnými cenami hovorného jako na předplacence ?...nerozumím....
No, alespoň po Evropě nemusím volat "call backem"......
Také jsem dlouholetý zákazník Vodafonu a také už jsem jeho cenovou politikou znechucený. A nejenom tou cenovou politikou. Ono toho je víc, s čím u Vodafonu nesouhlasím. Zůstávám u něj zatím už pouze z důvodu neexistence smlouvy na dva a více let mezi operátorem a mou maličkostí. Není to rozhodně o lenosti změnit oprátora. Skutečně je to pouze o nutnosti jít pod smlouvu ať už u O2, nebo u T-Zloděje, což se mi bytostně příčí. Zvažuju ale převedení simky z paušálu na předplacenku a basta.