"... u některých zákazníků terčem kritiky ..." - podle lidí z mého okolí u VŠECH zákazníků. V samoobsluze toho skutečně mnoho nefungovalo. Já jsem raději po všech změnách ověřoval na prodejně, jestli bylo nastaveno to, co jsem chtěl nastavit, případně jsem změny musel dělat v prodejně, protože v Samoobsluze to prostě nastavit nešlo. U webových stránek pak nebyly výjimkou odkazy na neexistující stránky na vlastním webu. Doufejme, že nová verze bude lepší; horší to už asi být nemůže.
Takze to bude trvala betaverze ? Zadne HTML5 jeste neexistuje. Pomalost je zrejme zpusobena serverovou technologii PHP a projevovala se i ve velmi graficky jednoduche mobilni verzi samoobsluhy. Ohledne toho, ze napriklad ukazatel spotrebovanych dat (kdyz uz si na takove pitomosti hraji) ukazoval kazdy den neco jineho (nekdy mene nez predchozi den) ani nemluve.
Já pro změnu zase v samoobsluze vidím:
Omlouváme se, bohužel, při zpracování Vašeho požadavku došlo k neočekávané chybě. Stránka nemusí být zobrazena správně. Děkujeme za pochopení.
a když se náhodou někam dostanu, tak odezva po kliknutí je tak půl minuty. No, hlavně že mají zase nový web. :-)))