Nám odpojili celý trunk (30čísel) na příchozí hovory. Od poloviny minulého týdne se nám nemůže nikdo dovolat. Když jsme se jim dovolali na helpdesk, vyzpovídal nás operátor co máme za telefony a vůbec nechápal co myslím slovem ústředna od nich.. Po 3 hodinch pak někdo volal a řekl, že si to máme přenastavit podle návodu a dal nám adresu www.... na adrese je nastavení jak nastavit jednotlivé přístroje, ale ústředna ne.. Dnes jsme se tam pokoušeli volat, jen hlasový automat řekne že se máme podívat na www stránky a problém si vyřešit sami. Psali jsme řediteli, ten odpověděl prakticky že www stránky s nastavením.. Zdůraznili jsme, že celá firma nemá příchozí hovory a napsali že se někdo ozve.. to bylo před 11 hodinou.. jsou skoro 4 nic.. dále nefungujeme. Hanba takové službě. to raději Morseovku než tohle..
:lol:
Už jsi někdy dělal smlouvu firmy s operátorem? Tam je např. doba do které musí problém "začít" řešit, pak dlouho nic a pak doba, do které musí problém vyřešit jinak... no penále nikoliv, ale sleva a pak další doba, po které už nastupuje penále. Vše je samozřejmě velmi individuální. Třeba i takové stanovení penále. Jak spočítat takové "skutečné" škody. Virtuálně můžete přijít o milióny nebo i o miliardy, ale skutečně ani o korunu... To by mě opravdu moc zajímalo, jak takové škody pak "x" stanovuje...
Mimo jiné je docela podstatné, kolik coby firma měsíčně provoláte... Když hodně, pak si vás operátor předchází, když málo, tak jste mu šumák... logicky... nemáte pro něj cenu a nějaké "náš zákazník náš pán" je v Českém telekomunikačním >>bezkonkurečním<< prostředí bezvýznamné.
Takova skoda se da stanovovat ruzne ... ale pro zacatek bychom trebas mohli vyjit z toho, ze firma plati provoz budov, zamestnance, ... energie ... a pokud ji neco nefunguje (trebas ty telefony nebo net nebo ...) tak ji minimalne vznika skoda v hodnote tech marnych nakladu, protoze jeji zamestnanci tak maximalne sedi naprdeli a nedelaji nic.
Variantne se jednoduse smluvne stanovi fixni castka - videl sem smlouvy, kde to byly desitky milionu za kazdy vypadek presahujici X.
Managory, kteri mi nabizej "garantovany" sluzby a nejsou ochotni za nic rucit penezi rovnou vyhazuju. Naslibovat hory doly totiz umi kazdej vul. Pokud si je ale nekdo jistej tim, ze "neco takoveho se proste nemuze stat", tak zaroven meuze mit ani zadny problem za to rucit. Prece se to nemuze stat tak nikdy nic platit nebude.
Mimochodem, nektere firmy dokonce vyzaduji, aby byl dodavatel proti zpusobenym skodam pojisten - radove klidne na stamiliony.
Zmenu jsem nespozoroval, kdybych nedostal informacni email ani bych nevedel, ze se neco menilo. Ceny u Faynu jsou dobre, pouzivam jeste Vox 802, ale pouze jen pro pripad nouze jako zalohu, zatim nebylo treba prehazovat linky. Z me strany spokojenost. Obecne se domnivam, ze kazda zmena je k horsimu, tato zmena pouze postihla jen nepritomnost historie telefonnich hovoru a stavu kreditu. Snad si to sedne.
Koukam zas jedna chytra prdel se tu snazi prosadit svoji pravdu. Ja nikomu nic nenutim a ani nepresvedcuji co ma pouzivat. Napsal jsem co jsem napsal, oba operatori me vyhovuji a pouzivam je nekolik let. V mem pripade bez problemu, pokud nekdo pouziva neco jineho a mysli si ze je to lepsi jeho volba. Proto ale nebudu nekoho oznacovat, ze je pripad.
jeste jednu pripominku, platim 240 Kc mesicne za dve cisla, volam vetsinou na mobily, kredit 250 minut, vetsinou provolame daleko vice. Pokud se podivas na cenik tak nevim co je na tom draheho, prvnich 250 minut vychazi na necelou korunu a dalsi jsou za cca 50 haleru. Ukaz mi kdo je levnejsi. Prosim nezminovat Mikrotech, zkusil jsem a to je opravdu nestesti.
Z moji strany bez problemu. Mnoho cisel v cele siroke rodine, zadne vypadky, vice cisel na jednu smlouvu. Pokud jsem chtel dalsi cislo, stacilo napsat email za par hodin odpoved a cislo bylo prideleno. Ceny jsou nizke a ne ze ne.
Nadavejte akorat sobe, sluzba blba neni, blby budete as ivy, kdyz mluvite o necem s cim nemate zkusenost. Nebo jste od konkurence a myslite si, ze tady nahrabete nove klienty.
Já souhlasím, Fayn byl pro mě dobrý, dokud nezačli měnit tu technologii. Začali jim opravdu velké problémy, strašnou spoutsu lidí naštvali a stále se to s nima vleče. Například já jsme měl problém, který nebyl primární se změnou technologie, ale protože tahali horké brambory, tak neměli čas na běžné věci. Jelikož se situaci opakovala i nyní, už jsem to nevydržel a místo nekonečného čekání na jejich reakci jsem přešel k jinému poskytovateli.TRVALO MI TO 5 MINUT. Zaregistroval jsem se, v nastavení telefonu vyměnil 3 údaje (tel.číslo, heslo a sip adresu) a volám. Když jsem byl spokojený s Fayn, o konkurenci jsem se nezajímal. Teď jsem zjistil, že to byla škoda. Byl jsem ke změněn donucen, ale nelituji. SKUTEČNĚ NEPLATÍM PAUŠÁL, ÚČTOVÁNÍ PO VTEŘINÁCH A CENY DO ZAHRANIČÍ JSOU VÝRAZNĚ LEVNĚJŠÍ. Fayn má 0,37 hal. a já teď mám 0,21 haléřů za minutu.
Ještě jsem zapoměl napsat, že teď mám firmu Mikrotech. Původně jsem se zaregistroval u firmy SBOHEMPEVNÁLINKO.CZ, ale jelikož když jsem se chtěl přihlásit do jejich samoobsluhy, tak mi stále Firefox psal, že se může jednat o podvodné stránky a i pokud si sem jistý, že provozovatele stránek znám, dobrá banka, nebo poskytovatel nechtějí to povolení, které to po mně chtělo. Tak jsem začal hledat reference na netu a zjistil jsem, že je to pouhý přeprodejce Mikrotechu a ceny jsou daleko větší než od přímého poskytovatele Mikrotech, tak jsem to honem zrušil a registroval se přímo. A HLAVNÍ VÝHODU mám nyní v tom, že Mikrotech poskytuje SUPERCASH. Pokud někdo nemá účet v bance jako já, stačí si kliknout vklad přes supercash, vyleze mi čárový kód a zajdu si naproti do obchodu a za pár minut mám na účtu peníze. U Fayn jsem musel čekat několik dnů, než jim to přijde slouženkou na účet. Tohle je pro mě VELKÁ výhoda.
"Důvody jsou rozličné a nesnadno diagnostikovatelné – je nutné si uvědomit, že v užívání jsou stovky různých druhů koncových VoIP zařízení, ve velké většině nedodávaných a nenastavovaných námi, velmi různého původu, často bez technické dokumentace apod"
to je co za totalni kec a vyplod bezmozku ? a ze jini upgraduji a vsechno jede vesmes ok a take jsou napojeny stovky ruznych zarizeni... soudruzi z Fayn to proste nezvladli a jen hledaj nac se vymluvit. No u nich nastesti pevnou VoIP nemam takze jedu zcela ok :o)
take me to postihlo, ale stacilo se podivat na web na spravne nastaveni a vse slape jako driv, navic me to po letech privedlo k preventivnimu update fw na pristroji.
Tarify Faynu se meni snad kazdy pul rok a zlevnuji, zrejme po zmenach propojovacich poplatku tady opet spokojenost. To je mozna diskutabilni tvrzeni, ale obecne-pro vetsinu klientu to snad plati.
Podporu jsem potreboval za asi 4roky snad jen dvakrat a vzdy profesionalni pomoc.
Navic negeograficke cislo pro cesty do zahranici se hodi.
Jsem narocny zakaznik ve smyslu pristupu k zakaznikovi a funkcnosti a presto jsem s nimi spokojeny.
Dekuji a jen tak dal !
yrU2UByjam
Ono se zda, ze maji problem v tom kam se maji SIP klienti hlasit. Sip.fayn.cz? sip4.fayn.cz? sip5.fayn.cz ? A na webu to je alespon u nas blbe - proste to pise jiny SIP server nez ktery mame pouzivat. Potom se to chova tak, ze bud nefunguji prichozi nebo odchozi hovory.
Takze bych doporucil zaexperimentovat a vyzkouset vsechny moznosti, vc. rozdilneho nastaveni inbound/outbound. Nicmene jejich podpora je des a hruza, myslel jsem, ze jsem zazil uz ledacos, ale toto mne fakt dorazilo.
To je prave ono, pokud jste potreboval pomoc jen 2x za 4 roky, nemusí se vam zdat nic spatne. Drive meli sluzby slusne, ale vyrazne se pohorsili po te jejich zmene. Kdyby to byl jeden prispevek, ale je jich tady i jinde spousta... Takze asi na tom neco bude.Tezko bychom tady ztraceli cas a psali negativne o firme, ktera nam nic neudelala. Je to o zkusenostech a ty mam ja ted po te zmene spatne, bohuzel.
Dobrý den,
dovolím si zareagovat. Někteří diskutující zde nadávají za vysoké ceny Faynu a jiní je naopak chválí. Jak tomu obvykle bývá, jsou "různé produkty pro různé lidi". Naše ceny jsou jednoznačně, bezpečně a prokazatelně nejnižší pro zákazníky, kteří volají "středně a víc", což znamená provolání cca 400 set korun měsíčně a více. Kdo nevěří, může vyzkoušet například porovnání na nezávislém porovnávači tarifon.cz, či si to spočítat sám.
U nepatrných provolávek - desítky korun či minut měsíčně - zase mohou být výhodnější někteří jiní provozovatelé VoIP služby. Tak to má být, zákazník by měl mít možnost výběru, ne?
Paušál je vždy spojen s volnými minutami - tedy můžete mít paušál a k tomu hromady volných minut, nebo paušál nemít a platit za každý hovor. Opět, různé produkty pro různé lidi. Někdo dává přednost paušálu s tím, že pak už nemusí mít vrásky, že každý hovor mu bere koruny z peněženky, někdo zase má odpor vůči pravidelným povinným platbám. Proto nabízíme obojí.
Pak ještě k výpadku. Samozřejmě nás velice mrzí, že někteří naši klienti přišli na několik dní o službu, ale v jistém smyslu "obdivuji" suverénnost zdejších diskutujících, kteří nevědí nic o tom, jaký systém jsme měli dříve, jaký máme nyní, jaké možnosti (které ovlivňují migraci, analytiku atd.) ten i onen má, jak zde dovedou uvádět, že "oni by to zvládli bez jediného přerušení". K tomu mohu říci jen jediné, že technického génia, který již pouhým pohledem na bednu serveru dokáže říci, co na něm běží a jak by to levou zadní administroval, vždy rád zaměstnám a dobře zaplatím, pošlete prosím životopisy na jiri.hlavenka@fayn.cz
Děkuji
Hlavenka
Pane Hlavenko. Já teda nevím, ale Telefonica O2 nabízí VoIP za paušál 600 Kč měsíčně a v ceně máte neomezeně volných minut na všechny pevné linky v ČR a 16 hodin volání do mobilních sítí v ČR s tarifikací po 30 sekundách + VoIP telefon. Nejsem si úplně jistý, jestli u vás má zákazník nad útratou 400 Kč nějaké výhody. Dlužno teda dodat, že VoIP od O2 je jen na IČO, což u vás nehrozí a je to dobře, ale trochu bych tu vaší marketingovou akci tlumil a korigoval. Navíc služba jako taková je údajně spolehlivější u O2. Sám posoudit nemůžu, ale u té ceny jsem si to spočítal.
Ono je take treba dodat, ze VoIP od O2 je podmineno odberem jejich Internetoveho pripojeni a jejich zarizeni, jinak provoz neni mozny. Tak ze nabidka od Faynu neni zas tak uplne blba. Nechapu tu nenavist zdejsich prispevatelu. Nikdo jim sluzby pana Hlavenky prece nenuti, konkurence je velika tak hura migrujte kam je libo! Chapu, ze nekdo muze byt nasranej, ze prechod na novy system ho omezil a zpusobil problemy, moje zkusenost je takova, ze pri kazde zmene nastane proste nejaky problem ktery se dotkne urcitych casti sluzeb ci uzivatelu. Zalezi na rychlosti a postoji spravcu jak se k tomu postavi. Podle reakci pana Hlavenky mam pocit, ze si vse uvedomuji a snazi se o napravu. Vse kolem jsou jen pitome kecy.
Pokud kdokoliv chce používat VoIP, tak musí mít nějaké připojení k internetu s co možná nejmenší odezvou a ztrátovostí paketů. Ono to tedy s tímhle nesouvisí a tenhle argument neobstojí. Já se nezastávám ani jednoho a ani druhého opa, ale takový dlouhý výpadek je už za hranicí profesionality a pan Hlavenka do toho světlo nevnesl, jen si udělal reklamu na nejnižší cenu, což není pravda a někomu prostě vadí, že jsem na to upozornil. Pan Hlavenka si nedostupnost služeb možná uvědomuje a snaží se o nápravu, ale stávat by se to nemělo v tak dlouhém období jako je tenhle případ. Reagoval by pan Hlavenka stejně, kdyby někdo ze zákazníků nezaplatil, ale snažil se dlouhou dobu o nápravu a uvědomoval by si to? Ne, stejně by nereagoval, žádný z opů by takto nereagoval, ale pokud op něco zkazí na celé čáře, tak mají zákazníci brát ohledy? Proč?
Stará baba se asi stydí za svoje jméno a jen se tu snaží za každou cenu křečovitě obhájit něco, co ani obhájit nejde a zbytečně se tu rozčiluje, vzteká, ale nic na tom co se stalo, nezmění.
Kolega ti řekne, že ke službě kterou chceš srovnávat, je třeba ale ještě nějaký závazek/služba o čemž nemluvíš, ty pak začneš o ztrátovosti paketů. Ve finále to svedeme na to, že tady někdo vystupuje pod nickem a jsme agenti zlých voip. Pak je ti řečeno, že služba je určena pro někoho, kdo volá určitým způsobem, ale nevylučuje se, že někdo volající způsobem jiným, může mít volání jinde levnější. Na to ty odvětíš cosi o ucpaném routeru, přidá se tvrzení "telefonica je v tomhle opravdu mnohem levnější a navíc firmy, je to jen pro IČO volá na pevné často a hodně." a ve finále "ale zase jsou u toho velmi dobré ceny.... záleží na každém....". Trochu se v tom ztrácím. :)
Nevidim nic spatneho na tom, ze vystupuji pod nickem, tobe do toho nic neni a pokud s tim mas problem tak jsem nechod diskutovat. Ja se nerozciluji, jsem ctenar Lupy a zakaznikem Faynu. Chtel jsem napsat a upozornit svojim prispevkem take na to, ze krom rozcilenych zakazniku take existuji zakaznici spokojeni. Nejsem zadny agent firmy, ale jen spokojeny zakznik. Tvoje prispevky jsou demagogicke, neuplne a ukazuji pouze na jednu stranu veci. Pokud te na to nekdo upozorni svadis debatu na nepodstatne veci. Telefonica je velka firma a mimochodem jsem take jeji zakaznik, pouzivam jeji VDSL. Setkal jsem se s poruchou a vypadky v radu nekolika dni. Vse se vyresilo k me spokojenosti. Chci naznacit ze zadna firma i ta nejvetsi a nejbohatsi nedokaze zabranit problemum, proste je to tak. Tento clanek o problemech Faynu je tendencni, na trhu je dalsich nekolik desitek VoIP operatoru ktere se potykaji zrovna tak s problemy jako kazda jina firma. Je zajimave, ze vzdy se najde nejakej chytrolin kterej zna vse nejlip. Pokud chces reagovat a uvadet veci na pravou miru tak uvadej vse dle pravdy. Nenabizej VoIP od O2 lidem kteri jeji pripojeni nemaji a ani nechteji a nemaji ICO. Jinak pan Hlavenka asi musi mit pevne nervy, protoze cist tyhle kecy od lidi co umi hovno a jen otravujou to je neco.
Došlo mi, že jsi zákazník Fayn a stejně tak, že jsi nevychovanec, kterého matka s otcem dost zanedbávali. Svoje nadávky si nech pro své kamarády do hospody IV. cenové kategorie. Do očí by jsi mo tohle neřekl a na diskuzi se předvádíš a ještě nenapíšeš ani svoje jméno, je to zbabělost a trapnost.
Akorát předvádíš, jaké zákazníky Fayn má... jsi takový reprezentativní vzorek. Meleš, nevychovanej hlupáku, jedno a to samé stále dokola a nic to nemění na to, jak to je... Tady má někdo křečovitou snahu bránit firmu s takovými problémy, opět je tu otázka, proč?
Sam jsi hulvat a hlupak a k tomu jeste pridam demagog a lhar. Pokud neumis unest fakt anonymity na internetu tak sem nelez. V anonymite jsem prave proto abych byl usetren neomalenym osobnim utokum. Ty jsi krasny priklad diskutera ktery jde do osobni roviny v okamziku kdy mu dojdou argumenty. Napadas tady majitele firmy prakticky z toho, ze je zlodej, ze prodava predrazene sluzby a z jeho zakazniku ktere ty sluzby pouzivaji osocujes, ze jsou hlupaci. Sam jsi neregistrovany a tvoje udajne jmeno muze byt tak zrovna pseudo identita tak jako ta moje. Jako diskuter jsi bezcenej a ostatni prispevky lidi zde to jen dokazuji.
Nevím, co byla původní zpráva, ale nám se již týden nedaří podle návodu na webu faynu zprovoznit telefon well, který jsme koupili přímo od fayn.cz. na maily nereagují, na tel. pomoc se nedá dovolat, ty uváděné 3 % zákazníků bych viděl tak na 30 % ne-li více. Kdybych neměl ještě kredit 2500 Kč, tak jejich telefon vyhodím z okna.
Hezký den.
Pri bufferovani hlasu se da celkem dobre volat i pres wifi nebo pres jine horsi pripojeni. Bufferovani nabizi vetsina HW i SW telefonu a pokud se nastavi napr. na 250ms, tak s voip neni problem v tomto ohledu.
Problem ztratovosti paketu castecne resi pouziti stun serveru a kvalitnejsi router popr. natvrdo presmerovani portu na urcite zarizeni.
Dobrý den,
já jsem určitě rád za každé diskuse o konkurenčních nabídkách atd., nutí nás to víc přemýšlet o tom jak lépe strukturovat nabídky.
Co se týká VoIP od telefoniky - u nás máte zase stovky volných minut do všech sítí (nejen do pevných, tam je to za halíře i tak), a pak je minuta do mobilu za padoš. Kdo volá do mobilů, a to máte dnes 70% volání, tomu jsou ty minuty do pevné celkem na nic. Ale chápu že někteří zákazníci zase hodně volají do pevných a to unlimitované volání se jim hodí. Popřemýšlíme o tom :)
JiříHlavenka
telefonica je v tomhle opravdu mnohem levnější a navíc firmy, je to jen pro IČO volá na pevné často a hodně. Pak se to vážně srovnávat nedá. Já GVoIP nepoužívám vůbec, protože jsem se setkal s mnoha problémy u různých firem, nemluvím o Fayn, to v žádném případě, ale každá firma nabízející VoIP má nějaké časté problémy, jednou nejde do některých směrů volat, jindy nejde volat vůbec a op to svádí na ucpaný router zas který nemůže, pak se zase nezobrazuje číslo volajícího, jindy zase je problém se špatnou kvalitou hlasu, což ale může být způsobeno bezdrátovýcm připojením, prostě je tam toho na můj vkus hodně co mě od toho obecně odrazuje, ale zase jsou u toho velmi dobré ceny.... záleží na každém....
Ze Krakonos má voip, to mi jako hraje, ale pro business uziti je to krec prvni tridy, asi jsem obeti nejake statisticke chyby, celkove mi z pevne linky vola tak 10 lidi, pricemz 2 jsou na VoiP, jeden zpusobem, ze je na konektivite UPC a ma tam SIPovej telefon do matky (jakoze klapka), ktera tam ma nejaky hipath, druhy ma nejakeho lowcost OLO. Nikdy v zivote se mi nestalo, ze tech 8 volajicich melo nejaky problem, nikdy ani naznak nizsi kvality nebo dokonce presuseni. Technologie 20 let odladena. Pak prislo celosvetove vylepseni, ktere pouzivaji ti dva dodavatele. U toho s UPC byval problem asi u 100% hovoru, nekdy pri zahajeni hovoru, nekdy az po 5s. Takze "halo, halo, ted slysim, jo, slysel jsem naposledy toto...muzete opakovat" - jako na vojne. Prislo mi to jako kdybych musel sluzebni auto co 15km odstavovat, chladit a topit pod kotlem, neco jako drevoplyn. Dopadlo to tak, ze uz jsem neresil kvalitu hovoru, pozdravil jsem a rekl jsem ze neslysim a zavesil. Od te doby vola z mobilu - no problem. Druhy dodavatel mel chybovost asi 50% a toho jsem po uspechu s prvnim rovnou poprosil, aby volal normalne a vola taky z mobilu.
Neuveritelny kam jsme se dostali, z pěti devítek na 55%?.
Nemuzu posoudt kvalitu VoIP u telecumu, co ale posoudit muzu, je to, ze neumi absolutne nic vyfakturovat - uz 3/4 roku mesic co mesic fakturuji neposkytnute sluzby a mesic co mesic se resi reklamace ... zcela zjevne spolehaji na to, ze zakaznik proste zaplati to, co mu prijde a nebude to resit ...
Co mi je platné, pane Hlavenko, že nový systém má úžasné možnosti migrace a analytiku a atd., z nichž mohou lézt oči z důlků, když je nyní 23.4. a na můj telefon s vaším účtem se stále nikdo nedovolá. Respektive dovolá se jen do několika minut od chvíle, kdy sám ukončím nějaký odchozí hovor. Pak se jaksi aktivují ta analytika a migrace atd. a na chvíli otevřený "kanál" se uzavře.
Požádal jsem mailem o pomoc, ale bez odezvy. Takže teď počkám do konce dubna, jestli se váš systém 21. století vzpamatuje, jinak - jakého jiného operátora byste mi doporučil?
Pan Hlavenka si nejspíš nechce přiznat, že od spousty lidí dostal peníze za služby, které jim nyní neposkytuje. Já jsem nedávno zaplatila nemalou částku za přenos čísla, které teď nemůžu používat. Dlouho se mi nemohl nikdo dovolat do ordinace, nyní pro změnu nemůžu volat já, protože se hovor po několika sekundách přeruší. Doporučené postupy nefungují, na emaily nikdo neodpovídá, telefony nikdo nezvedá. Je potřeba dostavit se osobně do Tuřan nebo co mám udělat? Nejspíš se obrátím na českou obchodní inspekci a telekomunikační úřad. Taky zvážím právní kroky, škodu v hodnotě pár tisíc snadno obhájím.
Zkušenost s tímto operátorem mám jedinou a to jsem ho ani nestihnul pořádně vyzkoušet.
Je to skoro přesně dva roky, co jsem uvažoval o nasazení VoPu ve větší firmě (cca 170 pevných linek). Měl jsem ale několik celkem jednoduchých otázek ohledně vyúčtování, ústředny a převodu čísel.
Obrátil jsem se tedy na kontaktní email na webu. Odpověď ze "zákaznického centra" přišla rychle, ale bylo v ní jen, že zpráva byla předána na obchodní oddělení a k tomu byl přiložen email na obch. zástupce. Po delším čekání jsem jej zkusil kontaktovat sám, ale jeho schránka byla plná. Obrátil jsem se tedy znova na zákaznické centrum s tím, že dotyčný má plnou schránku a že mám opravdu zájem jejich služby využít ve velkém. Odpovědi jsem se už nedočkal. No nic, říkal jsem si, tohle se prostě stává. Zkoušel jsem se tedy ještě dvakrát k někomu dostat přes zákaznické centrum (protože jiný kontakt jsem na webu nenašel), ale bezvýsledně.
To máme 5 pokusů jen o to, abych dostal odpověď na skutečně jednoduché otázky, resp. abych se spojil s kompetentní osobou ještě před uzavřením nějakého podle mě zajímavého byznysu. Děkuji, nechci! Dokázal jsem si představit, jak to bude vypadat až nastane nějaký problém a já budu potřebovat pomoct. A hle, tady máme výsledek.
Jsem rád, že už tehdy se tam nějaký "nesoulad" projevil a já šel o dům dál. Bohužel ne všichni měli takové štěstí a teď trpí. A ne, nevěřím na náhody...
přidám i svůj názor, fayn jako voip operátora používám v menším call centru, v průměru 2000 odchozích hovorů/den, 80% mobily, útrata okolo 20 kKč/měs. cena za volání úplně v pohodě a asi nejlíp, co jsem našel - 0,30/min pevná a 0,45/min mobil. občas výpadky, většinou řešené do 10 minut. někdy to trvá dýl. bývá velký problém dovolat se a také response technické podpory - tady by bylo potřeba máknout. co mě dost štvalo, byla absence jakýchkoliv relevantních informací po upgradu, když přišli problémy a my byli skoro dva dny bez volání... na druhou stranu, když je potřeba něco běžného rychle zařídit (zvýšení počtu linek, restart linek atd.) a dovoláte se, vše proběhne rychle. pro mě zatím nejlepší volba.
Speciálně jsem kvůli fayn.cz kupoval HW Siemens který oficiálně podporují.
A poslavné migraci je zařízení v loji, stejný problém jak píšou všichni příchozí hovory fungují na bázi náhodných výbuchů. Nemít tam kredit pošlu je do háje zeleného. Support v podstatě nefunguje ať to radši zavřou když to neuměj ...
Dobrý den
Také bych se rad podělil se svým příběhem. Ve čtvrtek jsem se stal klientem Fayn a zhruba deset hodin poté už mi nefunguje volání z mobilu. Za tech 10 hod. jsem stihl zavolat na dvě čísla a nyní když chci volat, propojí mne to jen na jejich infolinku. Jelikož je víkend, na této lince nikdo není, takže se pomoci a nápravy problému dočkám az v pondělí.
Už jsem rozhodnut, takové služby jsou na nic.
Michal Šebek
My ve firmě používáme VoIP služeb od www.casablanca.cz a zatím (zaplaťpánbůh) nebyl nikdy žádný problém a věřím, že když by nastal tak support mají výborný. Máte s nimi také podobné zkušenosti?