To je prave ono, pokud jste potreboval pomoc jen 2x za 4 roky, nemusí se vam zdat nic spatne. Drive meli sluzby slusne, ale vyrazne se pohorsili po te jejich zmene. Kdyby to byl jeden prispevek, ale je jich tady i jinde spousta... Takze asi na tom neco bude.Tezko bychom tady ztraceli cas a psali negativne o firme, ktera nam nic neudelala. Je to o zkusenostech a ty mam ja ted po te zmene spatne, bohuzel.
Ono se zda, ze maji problem v tom kam se maji SIP klienti hlasit. Sip.fayn.cz? sip4.fayn.cz? sip5.fayn.cz ? A na webu to je alespon u nas blbe - proste to pise jiny SIP server nez ktery mame pouzivat. Potom se to chova tak, ze bud nefunguji prichozi nebo odchozi hovory.
Takze bych doporucil zaexperimentovat a vyzkouset vsechny moznosti, vc. rozdilneho nastaveni inbound/outbound. Nicmene jejich podpora je des a hruza, myslel jsem, ze jsem zazil uz ledacos, ale toto mne fakt dorazilo.
take me to postihlo, ale stacilo se podivat na web na spravne nastaveni a vse slape jako driv, navic me to po letech privedlo k preventivnimu update fw na pristroji.
Tarify Faynu se meni snad kazdy pul rok a zlevnuji, zrejme po zmenach propojovacich poplatku tady opet spokojenost. To je mozna diskutabilni tvrzeni, ale obecne-pro vetsinu klientu to snad plati.
Podporu jsem potreboval za asi 4roky snad jen dvakrat a vzdy profesionalni pomoc.
Navic negeograficke cislo pro cesty do zahranici se hodi.
Jsem narocny zakaznik ve smyslu pristupu k zakaznikovi a funkcnosti a presto jsem s nimi spokojeny.
Dekuji a jen tak dal !
yrU2UByjam