Vlákno názorů k článku VoIP operátor Fayn: Potíže po změně technologie se týkají asi 3 % klientů od Petrpan - To je prave ono, pokud jste potreboval pomoc...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2013 16:28

    Petrpan (neregistrovaný)

    To je prave ono, pokud jste potreboval pomoc jen 2x za 4 roky, nemusí se vam zdat nic spatne. Drive meli sluzby slusne, ale vyrazne se pohorsili po te jejich zmene. Kdyby to byl jeden prispevek, ale je jich tady i jinde spousta... Takze asi na tom neco bude.Tezko bychom tady ztraceli cas a psali negativne o firme, ktera nam nic neudelala. Je to o zkusenostech a ty mam ja ted po te zmene spatne, bohuzel.

  • 10. 4. 2013 3:22

    mhi (neregistrovaný)

    Ono se zda, ze maji problem v tom kam se maji SIP klienti hlasit. Sip.fayn.cz? sip4.fayn.cz? sip5.fayn.cz ? A na webu to je alespon u nas blbe - proste to pise jiny SIP server nez ktery mame pouzivat. Potom se to chova tak, ze bud nefunguji prichozi nebo odchozi hovory.

    Takze bych doporucil zaexperimentovat a vyzkouset vsechny moznosti, vc. rozdilneho nastaveni inbound/outbound. Nicmene jejich podpora je des a hruza, myslel jsem, ze jsem zazil uz ledacos, ale toto mne fakt dorazilo.

  • 9. 4. 2013 15:59

    v.sp (neregistrovaný)

    No, já to nastavil podle nového návodu, a nefunguje. Ale když jsem tam dal to původní,tak je to ok.
    Spíš mě naštvalo, že to asi den a půl (hned po upgradu) nefungovalo vůbec a na webu nebylo ani slovo.

  • 8. 4. 2013 23:53

    spokojeny zakaznik (neregistrovaný)

    take me to postihlo, ale stacilo se podivat na web na spravne nastaveni a vse slape jako driv, navic me to po letech privedlo k preventivnimu update fw na pristroji.
    Tarify Faynu se meni snad kazdy pul rok a zlevnuji, zrejme po zmenach propojovacich poplatku tady opet spokojenost. To je mozna diskutabilni tvrzeni, ale obecne-pro vetsinu klientu to snad plati.
    Podporu jsem potreboval za asi 4roky snad jen dvakrat a vzdy profesionalni pomoc.
    Navic negeograficke cislo pro cesty do zahranici se hodi.
    Jsem narocny zakaznik ve smyslu pristupu k zakaznikovi a funkcnosti a presto jsem s nimi spokojeny.
    Dekuji a jen tak dal !
    yrU2UByjam

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).