Nevidím nejmenší problém v hromadném "protestním" odhlášení pevných linek. Třeba na půl roku. Takový propad v obratu (a zisku) si nemůže dovolit nikdo (zvláště ne SPT, trvající na zachování stejné výše zisku ať se děje co se děje). No a najednou bychom se mohli vrátit k SPT _BEZ_ vstupního poplatku (určitě by to _najednou_ šlo) a ceníky by doznaly _VÝRAZNÝCH_ změn, věřte tomu. Domácí telefon má stejně spousta lidí kvůli Internetu (be něhož se rozhodně dá třeba ten 1/2 rok vydržet), ostatní nutné užití většinově mobily zvládnou. Berme to jako investici do budoucna. Když už ochranu zákazníků má ČTÚ "v paži". Jen ten, kdo by to organizoval, tak by se asi ocitl pod nezáviděníhodným tlakem, ale do začátku i jen www stránky jako evidence "ochotných" by stačila k odrazu a dalším krokům. SPT bude rozumět ekonomickému tlaku, věřte tomu.
hodně krát se ve vašm příspěvku objevuje "věřte tomu". Připomíná mi to, když Holzman říká, "kalhoty za 50 Kč, no představte si to"
Je to samozřejmě kravina a vysvětlím důvody
a) firmy telefony nedohlásí, je s tím spousta nákladů
b) i když homeuseři telefony odhlásí, telecomu maximálně ubude práce.
c) žijeme v čechách a tak když někomu klesnou zisky zvýší cenu (to že mu pak druhotně zase klesnou náklady a bude muset zvyšovat cenu je jim jedno, stát to zadotuje - viz České dráhy)
99% firem a 80% lidí nemůže prostě odhlásit telefon - musejí jej mít - pro obživu, pro výdělek atd.
Musejí mít možnost se přihlásit jinam - a to je stojí peníze (třeba jen přetisknout vizitky a materiály). A proto ta alternativa musí být levnější, jinak nemá smysl.
A proto se tomu Telecom snaží zabránit, kdybych byl monopol, dělal bych to samé.
Zde prostě musí zasáhnout úřady - ČTÚ a antimonopolní.