Vlákno názorů k článku Volební a povolební týden v diskuzích na sociálních sítích. Co se změnilo? od Čističům grafů... - A mezitím, co se grafy očišťují a soubory...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 11. 2017 9:34

    Čističům grafů... (neregistrovaný)

    A mezitím, co se grafy očišťují a soubory redukují, to snad aby budoucí průzkumy, eh, chci napsat návody k volbám, zůstaly i do budoucna nepoužitelnými hausnumery, jak je tomu spolehlivě doposud, politická stoka zůstává neočištěná a zbytnělé státní škodící instituce neredukované - to pro tu záruku a jistotu, aby vstříc podobným výpraskům kráčeli v budoucnu další a další.

    A důvod je stále tentýž, redukce neredukce. státem placení kašpárci si odmítají připustit, že jejich svinstva, podrazy a zlodějiny lidé pamatují, sami na sobě je vnímají, nezapomínají, jakkoliv by kašpárci moc rádi. A tak se léta čistí a redukuje tam, kde je to nejméně potřeba. Tím pádem holt černá práce čištění a redukce nakonec zbyde na voliče. Zase a znova, a tudíž opakovaně.

    A žádný strach, naštěstí vůbec nezáleží na tom, zda státem placení křiváci něco pochopí, nebo dokonce uznají, nedejbože sami očistí či zbytnělé zredukují, nebo napraví. Nikoliv. Čím tupěji se ke vzkazu od voličů postaví, tím lépe pro další očistu a redukci.

    A než zase přijde další kolo mediálních masáží a snahy o oblbování, nezbývá, než leštit grafy a krájet soubory. Třeba jako téma na zamluvení skutečnosti, že minulá čísla podivně nevyšla.

  • 6. 11. 2017 9:58

    Jiří Kwolek (neregistrovaný)

    Díky za příspěvek. A ano... máte pravdu. Sám jsem to při analýze viděl. A pokusím se data poskytnout politickým stranám. Nezávisle na tom, jak se tady máme je na sociálních cítit frustrace a zklamání. U některých stran méně, u některých více. Jestli něco dělají sociální sítě dobře, pak je to to, že lidem věci připomínají.

    Výzkum byl trochu zaměřený na odhalení přímých manipulací - ale výsledek byl víceméně negativní, zatímco zklamání a frustrace byla autentická a nepředstíraná.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).