Ale ono to je stejně jenom hraní s desetinkama procent. Mimochodem mě překvapuje že si Óčko při mizivé sledovanosti dokáže ukrojit z reklamního koláče celkem dost a hospodaří více méně v zisku.
Ty čísla nesedí, protože jste pomíchal různé cílové skupiny! Pro kanály typu Novy, Primy, 4xČT totiž ATO udává sledovanost v kategorii 15+, zatímco od 5 místa vzniklo pořadí na základě sledovanosti ve skupině 4+.
Je to sice detail, ale třeba TV Public má v kategorii 15+ share 0,42% a Disney 0,35%, zatímco ve skupině 4+ je sledovanější Disney Channel ;-)
Přesně tak, třeba v září bylo pořadí stanic ve skupině diváků starších 4 let následující:
1) Nova
2) Prima
3) ČT1
4) ČT2
5) TV Barrandov
6) ČT24
7) Nova Cinema
8) Prima Cool
9) ČT4
10) Markíza
11) Joj
12) Disney Channel
13) Joj Plus
14) STV1
Bohužel to nejde. Ještě tak možná by šlo rozlišit televize zastupované agenturou At Media, další už však ne. Určité údaje bývají jen v souhrnných měsíčních zprávách.
Zajímavý je i podíl ostatních stanic. Tam se asi nedá rozlišit co to je zač, že? Mohly by to být asi slovenské kanály (přeshraniční + sat.), případně německé (přeshraniční + sat. FTA). Čert ví, ale bylo by to zajímavé. Škoda.