Mě se to líbí, je to trefný, Goebbels rozhodně uměl do mrtě využít pro propagandu vše, co u tehdejší doba nabídla. Ale nejsem si jistý, jestli by to prošlo u většiny české populace.
No, já bych v tom viděl právě tu paralelu s volbami. Vytváření známé osobnosti. Ruku na srdce, kolik tváří kandidátů jste znal rok před volbami? A kolik v den voleb?
Na druhou stranu SPIRu nejde o skutečné volby, nikdo nevolí osobnosti, volí se jen tím, jestli kupujete noviny, nebo čtete Internet. Vy evidentně děláte to druhé (a možná i to první).
ostatne jako vetsina podobnych akci v tyhle zemi. pseudocelbrity v televizi, ted jeste pribily pseudocelebrity internetu. svym zpusobem to na sebe upozorni, ale provedeni nestoji za nic. kdo ty lidi zna, musi se smat nebo brecet.
Muj prvni dojem z cele kampane neni dobry. Na prvni pohled nic nerikajici fotogalerie s casto trapnymi hesly z velke casti propagujici spis nez myslenky, pouze lidi ve vedeni SPIRu a dalsich firem. Fotka vrahouna co stoji za nestestim stovek milionu lidi je vic nez nechutna a misto na inzerenty je cilena na podobne zvrhla individua. Zajimalo by me jaka je cilova skupina, na kterou touto kampani chcete pusobit. A kam se schoval ten zminovany vtip?
Já ty lidi nechci nějak urážet, určitě něco dokázali, ale nechápu jejich nekonečné sebevědomí, že se nechají nafotit do reklamy. Hlavně ty první dva na mě působí, že přes svojí obezitu sotva dýchají.