Toto neni nutna podminka k zadne veci uvedene v clanku. Muzete provozovat narodni cislo a mistni verzi u alternativnich operatoru. Je to jen otazka cislovaciho planu, ktery na to pamatuje.
Mohu potvrdit ze v Usti n.L. vedl Internet2000 k totalnimu pretizeni. Drive byli pro Usti na Labem dve cisla s terifem Internet99, dnes zustalo jen jedno nove a dovolat se vecer je temer nemozne.
Mozna to v Praze neni tak zrejme, ale Video on Line uvadi z me neznameho duvodu nektere uzly dvakrat. Napriklad "Cesky Tesin" a "Trinec" je tentyz telefonni obvod 0659, ale je uvaden dvakrat. "Havirov" a "Karvina" je telefonni obvod Ostrava 069, uvadeno dokonce trikrat, "Kynsperk" a "Sokolov" je ten samy uzel 0168 uvedeny dvakrat a "Litvinov" a "Chomutov" je ten samy uzel 0396. Tech uzlu je tedy jen 63. Mozna tam ma dve modemove centraly nebo tak neco, nicmene je to reklamni blaf.
Na VOLneho jsem pripojeny od zacatku listopadu 99. Mival jsem problemy pripojit se po 21 hodine. V poslednich dnech nemuzu se dostat na server uz v drivejsich hodinach nebo rano pred sedmou. Dokonce dnes v sobotu jsem to zkousel dve hodiny. Nejhorsi na tom je, ze malo kdy se ozve obsazovaci ton. Ve vetsine pripadu dojde ke spojeni z tel. cislem VOLneho, ale posleze server me odmitne. Bohuzel kazdy takovy pokus me stoji jeden impuls. Pak me nekolikaminutove pripojeni pro stazeni posty muze stad i nekolik desitek korun. Uvazuji o prechodu k placenemu, ale za to spolehlivemu poskytovateli.
Wieslaw
Wieslawe,
ne tak hrr hrr hrr. Zajima me odkud se pripojujes?
A za druhe, pokud se dovolas a neprojdes autorizaci, tak to vetsinou je problem ve tvym nastavnei. Zkontroluj si, ze mas vypnuto, prihlasit se k siti, komprimaci zahlavi IP a povolit softwarovou kompresi!!
Ondrasi,
diky za radu. Mas pravdu, unahlil jsem se. Z jineho zdroje jsem zjistil to co mi radis, a zatim to funguje. Timto se omlouvam VOLnemu.
Wieslaw
Ano je to pravda !
Tady ve Zlině není prostě večer šance. A nehorší na tom je, že já jsem ten kdo má VOL placený (až do konce dubna) a připojit se nemůžu (nemíním čekat u PC 30 min než se mi "povede" spojení). A když se mi to náhodou povede tak je to pomalé jako za starých časů 2400bps modemů. Na tohle VOL určitě nepomyslel, protože kdyby ano, tak by udělal zvlášť čísla pro VOLný a placený VOL. V čem mám vlastně jako platící zákazník výhodu, když se vůbec nepřipojím ? Správně ... v ničem ! A myslíte si, že mám šanci na vrácení peněz ?
Všechno je to v mentalitě národa. Lidi pojedou radši zadarmo a budou se trápit s pokusy o připojení, než aby dali dvě stovky měsíčně a měli to bez problémů.
Pred nedavnem jsem pripojoval svou matku na VOL uzel v PB. Jednim slovem "KATASTROFA". WinZip jsem stahoval v nejlepsim case skro 30 minut (testovano nekolikrat nekolik dnu po sobe). A nebylo to tel. linkou !!!! Po testovacim pripojeni na meho poskytovatele do okresu Tabor (! samozrejme, ze stejneho mista !), tady byl WinZip za 4 minuty... Posudte sami............