Hlavni duvody jsou stabilita a spolehlivost. Teamviewer sice inzeruje podobne funkce, jako ma LogMeIn, ale v realu clovek zjisti, ze hodne z nich tak uplne nefunguje. Mozna se TV zlepsil od doby, kdy jsem ho testoval (asi rok zpatky), ale tehdy jim moc nefungovala funkce vzdaleneho restartu PC, resp po restartu se TV casto nepodarilo obnovit spojeni. Taky se u TV obcas z ruznych duvodu nepodarilo vubec navazat spojeni, nebo spojeni behem vzdalene session spadlo, coz je pri vetsim poctu zakazniku za den jiz pomerne problem. U LMI je hlavni vyhoda, ze proaktivne navazuje spojeni, tzn. pokud se na strane zakaznika nebo technika z jakehokoliv duvodu ztrati spojeni, coz se stava velmi casto (nestabilni internet, BSOD, restart PC, cokoliv), tak pri opetovnem nabehnuti PC a internetu se spojeni automaticky obnovi, aniz by bylo treba cokoliv delat. Tohle Teamviewer naprosto postrada (aspon rok zpatky tomu tak bylo) a znacne to komplikuje praci supportu.
LogMeIn ma spojeni technicky mnohem lepe poresene. Nikdy se mi nestalo, ze by se nepodarilo pripojit (pokud infekce neblokuje spusteni exe apod.), vzdalene restarty funguji excelentne, i do nouzaku.
Pravda, ze cena LogMeIn je ponekud vyssi (1188 USD za 1 licenci rocne), ale pokud chcete supportovat vetsi objemy uzivatelu, tj jednotky denne a vice, tak se jednoznacne vyplati. Kvalitativne je LMI o tridu vys nez TV.
Pokud byste chtel, muzeme vyhody LMI probrat po Skype nebo po telefonu, staci kdyz mi napisete na sandera.vladimir@vronli.cz. Rad s cimkoliv poradim ;]
Díky moc za podrobné informace. Vzdálený restart jsem u TV zatím nezkoušel, nicméně cenový rozdíl TV vs. LMI je takový, že pro naše účely (pouze příležitostný support pro uživatele dodaných PC, řádově jednotky týdně) asi stejně prohlásíme TV za dostatečný. Bylo by samozřejmě příjemné jezdit mercedesem, nicméně i přechod z tříkolky na škodovku bude pokrok... :-)