Mohu jen potvrdit z vlastní zkušenosti. Nový Kindle jsem si objednal vč. pouzdra s vestavěným osvětlením. Dodoručen do domu za 2 dny. Druhý den po doručení se mi při pokusu o vložení Kindle do pouzdra ulomila jedna z pacek, která Kindle drží a současně napájí i osvětlení. Po cca. 30 min. hovoru se zákaznickou linkou Amazon bylo vše vyřešeno. Velmi se omlouvali za způsobené potíže a že okamžitě posílají nový Kindle vč. nového pouzdra. Do emailu poslali postup a odkaz s vyplněnými dokumenty na objednávku kurýra UPS pro odeslání poškozeného Kindle. Peníze vrátili na účet ještě před odesláním vadného a nový dorazil za 2! dny.
Lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace dle Občanského zákoníku mi zde přijde poněkud k smíchu.
Jen pro doplnění - do UPS jsem zavolal a domluvil hodinu vyzvednutí kurýrem, který opravdu dorazil na minutu přesně. Převzal krabici s dokumenty, poděkoval a odjel.
Mimochodem náklady na zpětné odeslání hradil Amazon.
Vše vyřízeno k mé naprosté spokojenosti.
No, v pondeli jsem si ho objednaval, ve ctvrtek v poledne ho mel doma.
Jasne, na Alze ho muzu mit takrka ihned, ale nerekl bych ze doba dodani by byla v soucasnosti nejaka velka nevyhoda (a rozdil bude porad cca 1500).
A co jsem cetl zkusenosti s reklamacemi primo u Amazonu, tak je to nesrovnatelne ve srovnani s drtivou vetsinou ceskych obchodniku...