Přistoupili k tomu věru odpovědně. Všechny služby pořesměrovali na novou doménu. Nějak přitom nepočítali, že na ty stránky občas nějací lidé nahlížejí. Třeba proto, aby zjistili informace o čerpání služeb (FUP). Jenže teď nepřistoupí, protože stránky spíš nejedou, než jedou.
Inu - připravovali to jenom asi rok, takže se nedivme, že to nestihli. Vždyť na tom pracovali experti žlutého moru a podporovali je jejich španělští kolegové. Zřejmě došlo také ke komunikačním šumům.
Výsledek? Zděšení.
Měli jsme si polepšit, ale vypadá to, že ani několikeré přejmenovávání firmy z ní nic lepšího neudělá.
Problem je, ze tady nemame se spanelskou kulturou dostatek zkusenosti. A nekteri lide prekladaji slovo manana zcela nespravne jako zitra. A pritom skutecny vyznam toho slova je "nekdy v kratkodobe budoucnosti, mozna uz do konce tohoto tydne, ale nejspis az ten pristi, tedy pokud to nebude pozdeji".