Snad jsem vás pane Potůčku včera neinspiroval přestřelkou s Mr. Katodou, který tu o reklamě na jednotlivých kanálech psal úplné bláboly?
Jinak výborný článek, kde je všechno přehledně shrnuto a z vývoje cen je naprosto zřetelné kterým kanálům se daří a kterým naopak ne.
Ještě bych doplnil, že Prima od ledna prodává reklamu na hlavní kanál společně s Coolem, kdy inzerenti musejí z objemu inzerce povinně odvysílat 12% na Coolu.
A abych aspoň trochu potěšil zdejší prima PR agenty, tak Barrandov si neúčtuje agenturní provizi navíc k ceně jako zavedení hráči na trhu, takže jeho jednotkový CPP je nepatrně nižší.
Ale nechto toho, mistrem v blábolení, šíření demagogií a účelových lží jste tady především vy. Pochybuji, že by se pan Potůček inspiroval zrovna vámi. Prostě pro tuhle aktualitu využil včerejší tiskovou zprávu společnosti Admosphere a která se už objevila i na jiných serverech jako je např. MaM nebo E15.
Taky jste zapomněl k celkem nepodstatné informaci o tom, že si Barrandovv neúčtuje agenturní provizi dodat, že se při prodeji snaží parazitovat na veřejnoprávní televizi, kdy se Media Master (patří Chrenkovi stejně jako TV Barrandov) snaží prodávat reklamu pro Barrandov dohromady v balíčku s reklamou pro ČT.
Neustálým opakováním výmyslů se z nich sotva stane pravda. Místo toho abyste se po včerejšku poučil pořád dokola melete bláboly, jen jste vypustil ty největší lži, kde jsem vás usvědčil. Také nezapomínejte že Media Master prodává reklamu i pro Český Rozhlas, takže podle vašich teorií by Barrandov měl parazitovat i na něm? A nezkrachovala nakonec Z1 protože jí inzerci prodával Media Master?
Vy jste usvědčil ze lží tak maximálně sám sebe, což ale při vaši nízké inteligenci, kterou tady den co den předvádíte už nikoho ani nepřekvapí. Pokud jste doposud nepochopil, pak těžko pochopíte zrovna teď. Do vašich fantasmagorických spekulací, kdo co může za jaký krach mě netahajte. Šíření bludů je vaší parketou.
Co říkáte na další grafy ve zdrojovém článku na Admosphere?
Nějak to moc neladí s vašimi předpověďmi o tom kolik vaše "milovaná" magentová TV získá letos z objemu televizní inzerce?
A odpusťe si laskavě osobní urážky, ty si nechte večer na kafrání u piva, ju ;-)
Na hrubý pytel hrubá záplata a s urážkama jste přišel vy, hned v prvním příspěvku. Tak se pak nedivte, že vám odpovím tak, jak si zasloužíte. K slušným lidem se chovám slušně a mezi ty rozhodně nepatříte.
A přestaňte fabulovat a tvrdit něco, co jsem neřekl a nenapsal. Na rozdíl od vás si na věštce nehraju a tudíž jsem ani nepsal nic o tom, jaký objem inzerce která televize získá.
A jelikož vám to pořád nedochází, tak vám už nevímpokolikáté napíšu, že nemám žádnou milovanou ani nemilovanou televizi. Ani tu růžovou z Barrandova. Jako růžový fanatik tady vystupujete jen vy a děláte jim medvědí službu. Televizní pořady si vybírám podle toho, jestli vysílají to, co mě zajímá a ne podle loga v rohu obrazovky. To mohou dělat jen tupé ovce.
Ještě bych doplnil, že Prima od ledna prodává reklamu na hlavní kanál společně s Coolem, kdy inzerenti musejí z objemu inzerce povinně odvysílat 12% na Coolu.
Opravdu? Pokud vím, tak si mohou koupit inzerci pouze na "velké" Primě mimo COOL.
Je to v tom, že pokud dají 11% kampaně na COOL, dostanou 11% slevu. Najděte si zde rozhovor tusím s p. Singerem, který se o tom zmiňoval
Ano, máte pravdu, moje chyba. Díky za opravu a rozšíření obzorů :)
Z hlediska Primy je to samozřejmě vhodný krok jak nalít peníze z inzerce na COOL, nicméně si myslím, že to sráží určitý potenciál, který COOL na rekl. trhu měl. Ale třeba se opět pletu, zabývám se jinou (netovou) reklamou, možná jsou v té televizní "jiná pravidla" :)
Právě hlavně cílovku jsem měl na mysli. COOL je unikátní svým vyprofilováním a velmi atraktiví cílovkou s minimálními přesahy. U náš platí: čím přesnější zacílení => tím větší cena inzerce. A nepředpokládám že v tomto by TV byla odlišná, obzvláště pokud mají dobré obchodníky, kteří to umí klientům prodat.
Když půjdeme do extrému: Cílovku COOLu opravdu nezajímá kosmodisk nebo zázračné pilulky na erekci/prostatu. Tohle jde naprosto mimo ně (tedy alespoň doufám :)) a pro inzerenta jsou to vyhozené peníze, pro Primu riziko, že při těchto (navíc velmi stupidních) reklamách, které mu nemají absolutně co říct přepne jinam a už se nevrátí.
Takové vyprofilování nemá žádná jiná televize v ČR, možná by se to dalo říct ještě o Barrandovu (s jinou cílovkou samozřejmě)..