Vlákno názorů k článku Všeobecnému přechodu na HTTPS brání webová reklama od Petr - Googlu se nebude líbit, jestliže jen povolíte přístup...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 4. 2015 7:11

    Petr (neregistrovaný)

    Googlu se nebude líbit, jestliže jen povolíte přístup přes HTTPS a dále se tím nebudete zabývat. Z pohledu jeho robota budete provozovat vlastně dva stejné weby na dvou různých adresách — jeho robot bude porůznu na webu nadále nacházet zpětné odkazy přes HTTP a bez vašeho zásahu nebude vědět, který z těch „dvou webů“ má indexovat a nabízet ve výsledcích.

    V zásadě to není jiné, než kdybychom nepřesměrovávali všechny požadavky na http://lupa.cz na http://www.lupa.cz. To jsou pro vyhledávače také dvě různé adresy.

    Tyhle argumety jsem nikdy nepochopil. Google si např. běžně za webmastery rozhoduje, že změní titulek webu ve vyhledávání za podle něj vhodnější verzi. Dokáže seřadit miliardy stránek podle relevance, vyloučit duplicitní stránky a rozeznávat nekalé praktiky. Tak ať mi proboha nikdo neříká, že se nedokáže vypořádat s tak triviálním problémem, jako je rozlišení duplicity typu http(s)://(www)! Navíc, kolik znáte webů, co nabízí odlišné obsahy na http:// https:// verzi?

    Jediný důvod, co bych pochopil, je zbytečně zvýšené vytěžování robota při stahování téhož obsahu. Zbytek jsou pseudodůvody.

  • 15. 4. 2015 8:02

    tom (neregistrovaný)

    Presne take nachapu proc by mel googl nebo jakykoliv jiny vyhledavac vyhodnotit stejny obsah na www nebo bez na stejne domene jako duplicitu???? Nebo i jen nezapocitat odkazy bez www.... Proc?

  • 11. 5. 2015 12:03

    Tany (neregistrovaný)

    Protože to je v rukou diletantů obří bezpečnostní díra. Stačí donutit uživatele přejít na http a máte jeho sesion.

    Tady vyjímečně s googlem souhlasím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).