Jak se zdá, mediální trh se dostal do jakési letargie. První chybou je,provideři vysílají placené stanice,které si vesele přivydělávají otravnou reklamou, případně co 20 minut nechutně opakovanými upoutávkami na své vlastní pořady (jakoby člověk neměl program či EPG). Druhou chybou jsou zdublované verze SD u některých HD stanic,které nejsou k ničemu.Třetím doporučením,které by "očistilo zrno od plev" nabídnout tarif,kde by si zákazník mohl "namíchat" libovolnou nabídku. Flexi7 od M7 se tomu blíží,ale jen silně vzdáleně. Tím by i operátoři naprosto přesně zjistili,o které programy zájem je a o které nikoliv. Poslední připomínka je ke spolehlivosti poskytování služeb,kde díky největšímu počtu karet smutně dominuje M7. Momentální stav je naprosto neudržitelný a skandální-zákaznická linka ztratila erudici, řada funkcí na webu nefunguje vůbec nebo jen částečně(reset pinu,refresh karty). Navíc systém posílání zápisů na karty M7 vymyslel asi od boha opuštěný člověk. Nedejbože,když několik dní či týdnů z jakéhokoliv důvodu nezapnete sat.přijímač, to jsou pak divy!!
Takže nejprve si zameťte před vlastním prahem a pak zkuhrejte,že Vás drtí FTA programy....
S tím skandálním stavem M7 jste to trochu přestřelil. Většinu problémů si dělají lidi mě nepochopitelným způsobem sami, protože neumí svůj přijímač skoro ani zapnout a když je takových lidí víc a všichni začnou volat na jejich linku o radu, tak by tam těch operátorů nebo spíš přímo odborníků na sat. techniku muselo sedět několik set, aby se dovolali. Já sám a ani mí sousedé nemají se Skylinkem sebemenší problém, a to nikdo z nás ani nevlastní přijímač Skylink ready.