Ta reklama se mi nelíbí. Nemusel být Norris kdovíjak akční, ale stojí tam vždycky jak špatně vyřezaný svatý - prostě se do toho baráku nějak nehodí... Můj názor.
To přesvědčení diváka, že se Norris do české domácnosti nehodí, to je snad záměrem reklamy. Ten kontrast mezi klasickou naší domácností a snad pro všechny našince známého, neohroženého hrdiny amerických filmů.
Nemám TV a TV jsem neviděl asi žádný ze spotů mobilních operátoru, ale reklamní kampaň T-Mobile byla taková bomba, že mi linky na YouTube poslalo mraky lidí a informovala o ni snad všechna zpravodajská média, která navštěvuji a kde to bylo jen trošku možné. O konkurenčních kampaních nevím vůbec nic.
TV mne nezajímá a ostatní služby mám u konkurence v rámci rámcové smlouvy za ceny, kterým běžné ceníky nemohou konkurovat, ale minimálně mne reklamní kampaň velmi zaujala. Klobouk dolů před lidmi, kteří to mají na svědomí.
"Menej je viac" - toho hesla by sa mali drzat i mobilni operatori u nas na Slovensku. Totiz ich infantilne reklamy bezia v TV v kazdom reklamnom brejku niekolkokrat a uz podnietili mnohych Slovakov k peticnym akciam...
V tomto smere jednoznacne vedie spominany cesky T-mobile s Chuckom Norrisom, najma ten "Brus Lí" je uchvatna reklama.
Nerozumiem z rozhovoru ale jednej veci - preco prekvapilo reklamnu agenturu, ze Chuck si objednal v lietadle prvu triedu? To akoze mal ist druhou??? A 600-tisic za letenku je preklep, ci skutocna cena?
"Tady v Čechách si nemůžete udělat reklamu, která by potěšila naše reklamní experty"
"Ale samozřejmě se ozvala i spousta kritických hlasů, jak už to tak v Čechách bývá"
Není to jen tento pán, ale překvapivě dost lidí na vysokých pozicích v médiích neumí správně česky - ředitelé televizí, producenti, známé osobnosti (Kraus: "Československo má talent, talenty v Čechách a na Slovensku")
Je to sice házení hrachu na zeď a koledování si o hloupé nádavky do hnidopichů, ale přesto je s tím potřeba bojovat, pokud se chceme korektně dorozumět:
- správný politický název naší země je Česká republika, zkráceně Česko (tohle slovo existuje někdy od 18. století, ve 20. století se začalo prosazovat jako označení celého státu)
- naproti tomu Čechy jsou jen část územního celku (nepatří tam Morava, Slezsko, ...), takže nejde použít jako označení celé země
Pražáci a ostatní Čecháčci mě osobně hrozně štvou právě tím, Moravě a Slezsku arogantně říkají Čechy. Dokonce i v TV často slyším podobné věty jako je tato: "Štěpánek si v Čechách nezajezdí, sebrali mu řidičský průkaz". Znamená to, že na Moravě a ve Slezsku jezdit může? Samozřejmě, že ne!! Je to negramotná přezíravost Moravanů a Slezanů od Čecháčků. Jak říkával můj valašský otec. "Za každým Čechem stojí čert s měchem!" Pozn.: Měch je pytel, páni sodovkáři! Já piju sifón, to je ta voda nasycena oxydem uhličitým.
Diky za zajimavy rozhovor, jen skoda, ze jste v nem zapomneli predstavit toho pana, s kterym jste ten rozhovor delali (neni jasne, kdo to presne je a jak se jmenuje :-)
Jenom drobnost... Jestli je opravdu to co jste napsali "chování běžnýho člověka", a ne "chování běžný celebrity", tak to jako sorry. Nevidim žádnej rozdíl mezi jakoukoliv jinou celebritou, i když to odpovídač vokecává jak chce. Reklama se mi líbí, ale jako "ne ne, tohle není chování celebrity, nechtěl růžovej cadillac, to ostatní je normální a běžný", tak to jsou kecy. Hlavně takový věci jako "schválení ještě před natočením" je úplně to samý jako všemožný autorizace do časopisů. "Ne ne, já to takhle neřek, napište to líp a hezčejc, abych vypadal chytřejší, krásnější a hodnější." (tedy přibarvená lež)
No prej se jim nelíbí, že se kolem vchodu vochomejtá moc lidí...:-) Tak to mě rozesmálo :-))
A já myslel, že "rádobyluxusní" diskotéka s restaurací je naopak ráda, že právě se kolem vchodu vyskytují lidé - navíc cizinci s celebritou v čele :-)))
Dále je fakt,že když jsem procházel tržnicí tak ochranka byla až uprosřed zony,takže nezasvěcení náhodní procházející ani neměli šanci vědět "co se to tam vlastně natáčí" (natož vidět Ch.Norrise v akci)