Vlákno názorů k článku Východní EuroRing byl nasvícen! od J.Kastl - To až budou něco kopat u plynovodu, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 6. 2001 12:29

    J.Kastl (neregistrovaný)
    To až budou něco kopat u plynovodu, tak se jim určitě podaří snadno překopat úplně všechny spoje do zahraničí.
    A to ještě štestí, že u nás nemáme něco jako je ETA. Má to smysl takto za velké peníze budovat spoje, které jsou snadno ohrozitelné. Pokud časem budou mít takový význam jako "klasické" komunikace, tak přece není možno nechat dělat soukromé firmy takovéto strategické hlouposti.
  • 29. 6. 2001 16:22

    Artur Linhart (neregistrovaný)
    ... ale radeji cekat na stat, ktery to udela trikrat draz a nejdriv za 100 let, ze ano...
  • 29. 6. 2001 16:54

    J.K. (neregistrovaný)
    Krásná ideologická odpověď, jako když za socialismu byla jediná odpověď, že vše musí být zespolečenštěné.
    Přece stát mohl dát licenci jen s podmínkou, že trasa nebude z velké části těsně souběžná s již existujícími. Teď třeba kvůli svým strategickým zájmům bude muset budovat další trasy. A ty právě teď zaplatíme (kvůli známému státnímu byrokratismu) o to dráž všichni na daních.
    Ale uznávam, že já jsem na jednoduché ideologické odpovědi alergický, protože jednoho z propagátorů liberalismu znám ještě z doby, kdy v 80. letech učil v Ústav marxismu-leninismu.
  • 1. 7. 2001 1:50

    Libor Vanek (neregistrovaný)
    Blbost - proc by mel stat udelovat soukromym firmam licence na to, ze si muzou polozit drat do zeme? To je vec vlastniku pozemku, ne statu. Zde se nejedna o zadnou strategickou vec, ale o to, aby se vydelavali penize a to je mnohem vetsi motivator (jak prokazala historie) nez nejake strategicke zajmy statu, jehoz urednici jsou snadno zkorumpovatelni. Komercni firma bude bezohledne sledovat jen svoje zajmy, tedy aby spojeni fungovalo, a nikdo ji nemuze zkorumpovat. Co vic chcete?

    Jo - a BTW: pokud je to polozeno kolem plynovodu, tak prave plynovod budoval stat a kdyz se prekopne plynovod, je to vetsi pruser, nez prekopnout optiku s kruhovou topologii a je proto vuci tomu odolna.
  • 1. 7. 2001 19:54

    MK (neregistrovaný)
    ... a proto ma KPNQwest kruhovou topologii ...

    BTW pokud nejaky Timothy zaparkuje kamion pred provozni budovou Ceskeho Telecomu na Olsanech, bude to daleko vetsi pohroma.

    Mimochodem, ony firmy se ridi predevsim ziskem. Narizovani firmam, co maji a nemaji delat, uz jsme tu meli (vice nez 40 let) a dopady byly takove, jake byly ...

  • 2. 7. 2001 16:45

    J.K. (neregistrovaný)
    Pokud se po trasách bude přenášet hlavně nový televizní reklamní kanál anebo nové reklamní stránky, tak máte samozřejmě pravdu. Ale myslím si, že tomu tak není už teď, pouze se o tom moc nemluví.
    A to nepočítám s tím, že při výpadku v Čechách můj bývalý spolužák, který zůstal na Slovensku, nejspíše poběží do Bratislavy okruh ručně vypnout. On se asi nikdy nesmíří s tím, že musí ukazovat na řece Moravě pas.
    Vezměte si třeba pražské metro. Jak jsou v dopravním podniku všichni nesví, co by dělali, kdyby se musel přerušit provoz na Nuselském mostě. Kvůli tomu dokonce uvažují s trasou D z Pankráce na Vinohrady. Finančně by žádná soukromá firma nedělala. V nejhorším by lidé mohli přecházet nuselské údolí pěšky a ještě by se ušetřilo za opravy roštu.
    P.S.
    Ten kabel u Mladé Boleslavi jsem já neuřízl, abych Vám dokázal, že o těchto věcech mám přece asi jen lepší představy než vy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).