Vlákno názorů k článku Vydají se české eshopy cestou personalizace obsahu? od M. - Pod pojmem personalizace v eshopu si tedy rozhodně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2010 11:56

    M. (neregistrovaný)
    Pod pojmem personalizace v eshopu si tedy rozhodně představuji něco jiného než autor. Jakožto nakupující určitě nepotřebuji a nechci to co v článku bylo zmíněni, naopak jako provozovatel eshopu uvítám pro sebe možnost o nakupujícím a přicházejících lidech co nejvíce informací a o jejich chování, mít možnost tyto informace vyhodnocovat a na jejich základě mít možnost nabídnout těmto lidem například formou emailu, nebo na úvodní stránce či jinde zvýraznit v obchodě konkrétní zboží, konkrétní akce a podobně.
    Vybudování takového systému ovšem stojí nemalé peníze. Velké obchody do toho nic nenutí, oni žijí v podstatě z historie své značky a představou když mají za sebou tolik peněz, tak je nemůže na trhu ve svém oboru nikdo ohrozit. Na trhu se tak najde jen opravu velmi malý počet kvalitních obchodů s kvalitním zázemím a týmem, který svou prací žije a dělá skutečně vše pro zákazníka a chápe také výhody internetu. Takovéto prosperující obchody dokáží takováto vylepšení svých stávajících obchodních systémů zaplatit a dříve nebo později se s nimi setkáme, nebo možná i již setkáváme aniž bychom o tom věděli. Na trhu jsou ale víc jak dvě třetiny obchodů dalo by se říct podomních prodejců, tedy lidí kteří mají obchody ne ani tak jako hlavní činnost, ale jen na přilepšenou často ke svému zaměstnaneckému poměru, nebo lidi, kteří jen přebírají automaticky do eshopů data od skutečných obchodníků a přeposílají jim objednávky. Tato skupina lidí do inovací svých systémů nechce investovat žádné další peníze, ti chtějí jen obchody za co nejmenší možnou částku na pronájem, jejich obchody vypadají odpudivě už svým vzhledem, natož funkcema, ale jim to stačí. Tato skupina určitě nebude investovat ty potřebné velké peníze do podobného prosonilizačního systému, který si každá firma nechá pořádně zaplatit vědoma si jeho velké užitné hodnoty. Najde se tam opravdu mezi nimi jen pár výjimek, kteří jsou schopní a nadšení.
  • 15. 6. 2010 19:30

    anonymní
    Poslete mi na mail cokoli jineho nez potvrzeni objednavky = jdete na blacklist. Proste cokoli si nezaskrtnu ze vylozene chci tak defaultne nechci. Eshop si svou klientelu musi budovat dlouhodobe a jediny rozeslany spam tuhle snahu behem jedineho dne znici na nekolik let. Kdyz totiz nekde nakoupim a jsem spokojen, tak az budu priste JA chtit neco podobneho, pujdu se JA podivat, zda maji co hledam. Jakmile me budou otravovat ...

    Totez plati o vsemoznych kravinach a ziskavani informaci. Kdyz prijdu na shop, tak bud kupuju obcas a pak me zajima, zda je to prehledne a dostatecne informacne objemne default (a nejake moznosti uprav me absolutne nezajimaji) a pokud budu nakupovat pravidelne, tak me mozna spis bude zajimat moznost napojeni do meho SW bez nejakych grafickych sragor.
  • 15. 6. 2010 23:04

    Krákora (neregistrovaný)
    JA, JA, JA, bez grafiky...ty máš svejch problémů dost a nevýžádanej mail to neni...
  • 16. 6. 2010 0:22

    M. (neregistrovaný)
    Ještě že většina nakupujících lidí není z IT sektoru, protože kdyby měl každej nakupující podobnou inteligenci jako ty, tak žijeme v době kamenné.

    Obchody zasílají ve většině případů emailové zpravodaje jen lidem, kteří s tím souhlasili a i ty které to zašlou bez souhlasu a těch je minimum, pak mají možnost emailovou adresu z databáze odstranit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).