Zarazilo mě v článku několik věcí. Nejprve tvrzení, že "tvorba je často na profesionální úrovni". Nemohu se zbavit dojmu, že je tím myšlena jen snaha o realizaci a vedení komerčního projektu a podle toho "profesionalita" na českém webu "často" vypadá.
Další věc je absence jakékoliv inovace, originální myšlenky. Inzertní server podobných mnoha ostatním, kopie Twitteru, o kterém jednak překvapivě neví autor článku a autor aplikace ani nepochopil, o čem Twitter je (snad mu aspoň dojde, že 160 znaků se náramně blíží délce textu SMSky). Dále nefunkční web, mající alespoň "design založený na komentářových bublinách"...
Pochválil bych mladé autory za to, že měli odvahu a vytrvalost v uskutečnění jejich projeků a podpořil je ve snaze o další rozvoj jejich dovedností.
Inu, i když je něco kopií jiného konceptu, tak to přesto může být profesionální. Jinak bychom měli jeden webmail, jedny inzertní stránky, jeden e-časopis atd, a i když by bylo všechno krásně originální, na Webu by bylo pár desítek stánek ;-)
Co se týče designu, tak v té soutěži jde opravdu o design, nikoliv funkčnost. Stejně tak grafické práce druhé vítězky nejsou interaktivní. Proto bych se tím tolik "nezarážel" ;-)
Se závěrem ovšem souhlasím. Je příjemné sledovat, kolik lidí se i přes svůj "věk" snaží dělat něco kreativního nebo zajímavého.
Šlo o grafiku a ne o to jestli web funguje nebo ne (chyba byla na Chcípni.cz (pípni) kde nešla databáze. Nyní se chystám web spustit a databázi přesunout na ČH) :)
Ano, mládí vpřed - stačí přece free šablona wordpressu, kradené fotografie a texty a masívně nasazený adsense může začít vydělávat, že...
Mladí se sice na internetu snaží, ale v naprosté většině případů jsou jim lhostejná autorská práva, trademarky apod. - z větší části je to jistě neznalost, ale pokud jim to prochází nyní, co bude třeba za deset let?