To je super, že se snaží být Mall dobrý v hledání, Hlavní bolest Mallu podle mého názoru je v elementárních službách jako je rychlost doručení a podobně. Takže místo toho, aby byli dobří v tom elementárním se upínají na podružnosti. Vždycky mě fascinuje jak je možné, že to ty lidi zevnitř firmy nevidí a zvenku je to tak zřetelně vidět. Stačí srovnat Mall a Alzu procesech, rychlosti doručení a podobně.
Přál bych Mallu to nej, ale musí se zlepšit v tom základu jestli má být někdy ziskový.
Ale přece to, že se věnují vylepšování vyhledávání, neznamená, že nehledají vyhledávání i v jiných oblastech, ne? Ta firma má určitě spoustu zaměstnanců a tento jeden tým o kterém je článek se věnuje zlepšení v oblasti vyhledávání. Pak tam může být spousta dalších lidí ve spoustě dalších týmů, kteří se věnují vylepšování jiných oblastí.
Co navrhujete? Aby tento tým rozpustili, přestali se věnovat podružnostem a VŠICHNI zaměstnanci se začali zabývat rychlostí doručení? A jak víte, že tam nemají dva další speciální týmy, které se tomu nevěnují, jen nepotřebovali dávat článek na Lupu, protože to není tak zajímavé?
Musím s uvedeným souhlasit a to je i důvod, proč MALL zcela vyřazuji, pokud hledám zboží ke koupi. Před 14-ti dny jsem opět udělal chybu a objednal jsem si na MALLu stojan na řezání dřeva s uvedenou dobou doručení 16.října 2017 ve výdejním místě. Jak je smutnou skutečností, zboží 16.10. 2017 nebylo k dispozici a první termín mi byl SMS-kou zaslán až na den další. Možná se to nezdá, ale zboží jsem objednával ve čtvrtek 12.10. 2017 a pokud to porovnám s jinými e-shopy, tak i původní termín dodání je smutnou ukázkou toho, jak dlouho to MALLu trvá. Jiné, i vyrázně menší e-shopy jsou schopny dodat zboží do max.48hodin, většina e s-hopů, pokud je objednávka učiněna dopoledne, tak i do do druhého dne. Takže za mě MALL určitě ne.
Prodejnu Mall mám 50 metrů od práce, prodejnu Alzy 100 metrů.
Párkrát jsem se snažil najít nějaké zboží na Mallu, ale vždy jsem obdržel tisíce nesmyslných a nesouvisejících výsledků vyhledávání na jednoduché dotazy, že jsem už dál radši nehledal a neporovnával a skoro všechno objednal místo toho raději na Alze.
Tech projektu bude urcite vic. Tak treba nas (== https://tech.showmax.com ) logovaci cluster ma aktualne 88 nodu a searchovaci 36 nodu. Nemluve o tom, ze v Cechach je par klicovych vyvojaru ES.
No úplná bomba, že si Mall najme člověka ze Seznamu, který má naučit Mall vyhledávat... jediné co na Seznamu nikdy nefungovalo a asi ani nikdy fungovat nebude, je vyhledávání.... tak přeji všem pevné nervy při vyhledávání na Mallu pod taktovkou bývalých zaměstnanců Seznamu... :)