Vlákno názorů k článku Vyhledávač jako hlavní prodavač. Mall.cz staví nové hledání, najal i šéfa ze Seznamu od Kevin - To je super, že se snaží být Mall...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 10. 2017 8:00

    Kevin (neregistrovaný)

    To je super, že se snaží být Mall dobrý v hledání, Hlavní bolest Mallu podle mého názoru je v elementárních službách jako je rychlost doručení a podobně. Takže místo toho, aby byli dobří v tom elementárním se upínají na podružnosti. Vždycky mě fascinuje jak je možné, že to ty lidi zevnitř firmy nevidí a zvenku je to tak zřetelně vidět. Stačí srovnat Mall a Alzu procesech, rychlosti doručení a podobně.
    Přál bych Mallu to nej, ale musí se zlepšit v tom základu jestli má být někdy ziskový.

  • 31. 10. 2017 9:48

    Rudolf Dvořáček (neregistrovaný)

    Souhlasim s vami. U mallu jsem si objednal jen jednou a vubec mi nebyli schopni zbozi dorucit tak jak jsem si objednal. Zatimco kdyz si objednam u Amazonu, uz predem vim kdy mi zbozi dorazi podle toho kam si jej preji dorucit.

  • 31. 10. 2017 9:59

    Jarda (neregistrovaný)

    Ale přece to, že se věnují vylepšování vyhledávání, neznamená, že nehledají vyhledávání i v jiných oblastech, ne? Ta firma má určitě spoustu zaměstnanců a tento jeden tým o kterém je článek se věnuje zlepšení v oblasti vyhledávání. Pak tam může být spousta dalších lidí ve spoustě dalších týmů, kteří se věnují vylepšování jiných oblastí.

    Co navrhujete? Aby tento tým rozpustili, přestali se věnovat podružnostem a VŠICHNI zaměstnanci se začali zabývat rychlostí doručení? A jak víte, že tam nemají dva další speciální týmy, které se tomu nevěnují, jen nepotřebovali dávat článek na Lupu, protože to není tak zajímavé?

  • 31. 10. 2017 10:34

    Blake (neregistrovaný)

    Nebuďte demagog pane Jardo. V příspěvku se nikde neříká, aby se VŠICHNI změstnanci začali zabývat rychlostí doručení. Přispěvatel pouze navrhuje, aby MALL svoje zdroje (které jsou jistě nejsou nekonečné) věnoval raději na zlepšení doručování.

  • 31. 10. 2017 10:12

    Petr (neregistrovaný)

    Musím s uvedeným souhlasit a to je i důvod, proč MALL zcela vyřazuji, pokud hledám zboží ke koupi. Před 14-ti dny jsem opět udělal chybu a objednal jsem si na MALLu stojan na řezání dřeva s uvedenou dobou doručení 16.října 2017 ve výdejním místě. Jak je smutnou skutečností, zboží 16.10. 2017 nebylo k dispozici a první termín mi byl SMS-kou zaslán až na den další. Možná se to nezdá, ale zboží jsem objednával ve čtvrtek 12.10. 2017 a pokud to porovnám s jinými e-shopy, tak i původní termín dodání je smutnou ukázkou toho, jak dlouho to MALLu trvá. Jiné, i vyrázně menší e-shopy jsou schopny dodat zboží do max.48hodin, většina e s-hopů, pokud je objednávka učiněna dopoledne, tak i do do druhého dne. Takže za mě MALL určitě ne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).