Musím s uvedeným souhlasit a to je i důvod, proč MALL zcela vyřazuji, pokud hledám zboží ke koupi. Před 14-ti dny jsem opět udělal chybu a objednal jsem si na MALLu stojan na řezání dřeva s uvedenou dobou doručení 16.října 2017 ve výdejním místě. Jak je smutnou skutečností, zboží 16.10. 2017 nebylo k dispozici a první termín mi byl SMS-kou zaslán až na den další. Možná se to nezdá, ale zboží jsem objednával ve čtvrtek 12.10. 2017 a pokud to porovnám s jinými e-shopy, tak i původní termín dodání je smutnou ukázkou toho, jak dlouho to MALLu trvá. Jiné, i vyrázně menší e-shopy jsou schopny dodat zboží do max.48hodin, většina e s-hopů, pokud je objednávka učiněna dopoledne, tak i do do druhého dne. Takže za mě MALL určitě ne.
Ale přece to, že se věnují vylepšování vyhledávání, neznamená, že nehledají vyhledávání i v jiných oblastech, ne? Ta firma má určitě spoustu zaměstnanců a tento jeden tým o kterém je článek se věnuje zlepšení v oblasti vyhledávání. Pak tam může být spousta dalších lidí ve spoustě dalších týmů, kteří se věnují vylepšování jiných oblastí.
Co navrhujete? Aby tento tým rozpustili, přestali se věnovat podružnostem a VŠICHNI zaměstnanci se začali zabývat rychlostí doručení? A jak víte, že tam nemají dva další speciální týmy, které se tomu nevěnují, jen nepotřebovali dávat článek na Lupu, protože to není tak zajímavé?
To je super, že se snaží být Mall dobrý v hledání, Hlavní bolest Mallu podle mého názoru je v elementárních službách jako je rychlost doručení a podobně. Takže místo toho, aby byli dobří v tom elementárním se upínají na podružnosti. Vždycky mě fascinuje jak je možné, že to ty lidi zevnitř firmy nevidí a zvenku je to tak zřetelně vidět. Stačí srovnat Mall a Alzu procesech, rychlosti doručení a podobně.
Přál bych Mallu to nej, ale musí se zlepšit v tom základu jestli má být někdy ziskový.