Se nedivte. Ještě nedávno Slevomat vyžadoval po partnerech aspoň 50% slevu i na zboží. Přitom každý ví, že až na výjimky je na zboží výrazně nižší marže než na službách, takže když si představíte, že původní cena je 100%, Slevomat chce, aby se to prodávalo za 50% a z těch 50% si ještě čtvrtinu vezme pro sebe, tak vás nutí reálně prodávat za 38% prodejní ceny.
Dneska už je to o tom, že Slevomat publikuje nabídky, kde je sleva (a to ještě pokud máte kliku a není ta sleva vylhaná, jak se často děje) pod 20%. Viz např. toto, kde je avizovaná sleva 15% a vzhledem k tomu, že napálili poštovné na dvojnásobek oproti tomu, co nabízí na vlastních stránkách, tak reálná sleva je nulová:
https://www.slevomat.cz/sleva/958233-windows-7-professional-s-bezplatnym-upgradem-na-desitky
Ani další nabídky už dávno nejsou to, co bývávaly. Provozovatelé služeb pochopili, že nabídkou služby za půlku dosáhnou toho, že:
a) odradí stávající klientelu tím, že podnik je plný slevomatové sebranky (takto jsme přestali jezdit to našeho kdysi oblíbeného hotelu - ty lidi, co tam jezdili na voucher, to bylo něco, a navíc personál nezvyklý na plnou obsazenost těžce nestíhal)
b) ještě víc odradí stávající klientelu tím, že ta narozdíl od sebranky platí plnou cenu
c) slevomatová sebranka podruhé za plnou cenu nepřijede a bude čekat na další akci nebo půjde jinam
Osobně se velmi divím, že Slevomat ještě funguje - v tom smyslu, že ještě najde někoho, kdo k nim nabídky dává. Že s tím mají dost problém je zřejmé z toho, že dneska snad berou opravdu každého a ta úroveň je znát. Dřív se aspoň snažili, aby slevy byly zajímavé a nabídky nebyly příliš vylhané (viz třeba 1,5kg kuřecích křídel v "původní" ceně skoro 1200: https://www.slevomat.cz/sleva/941245-1-5-kg-kridel-a-3-piva-lokomotivou-az-na-vas-stul)...
Uvidíme, jak dlouho se udrží jednička Slevomat...
tohle už dlouho neplatí, myslím, že snad slevomat byl i první, který přestal u určité skupiny výrobků zobrazovat slevu.
Ano, s hotely a luxusními restauracemi to byla slepá cesta, nevytvořili se tím noví zákazníci, ale další trh. Stejně tak s prodejem číny.
Na druhou stranu se tím řada služeb zpřístupnila, vznikla možnost, kde prodávat/kupovat zážitky a vznikl poměrně atraktivní kanál.
Ve skutecnosti doslo tedy k nakupu 60% podilu, nebot jak kaze justice.cz je 40% majitelem Slevomat, jez ze 60% procent vlastni Miton, ktery je jakymsi skrytym pohonem Skrzu - bez něj a jeho financi by Skrz nebyl tam, kde dnes je. Svuj podil mu tak pravdepodobne daruje.
Takze vysledna nakupni cena by mohla byt ve velmi nizkych castkach, radove statisice, kdyz to prezenu nizke miliony - aby se hosi, zakladatele, alespon trochu nakrmili ;-)