nevím, proč by měl p. Kodýtek živořit, když má na stránkách AdSense. Já je tam mám taky a neživořím. A Lupa je tam má taky. Myslíte, že iinfo živoří?
Ale jinak souhlasím s tím, že tenhle článek na Lupě neměl co dělat. Pokud chtěli napsat něco na tohle téma, tak to mohli pojmout globálně a ne na jednom ušmudlaném případě. Měli ukázat více případů, nechat vyjádřit právníka atd. Problém referencí na internetu považuju za hodně problematický. Moji bývalí spolupracovníci si také dávají na své stránky projekty, které dělala moje firma, nejedná se přitom jen o SEO. Pravdou je, že se na nich opravdu podíleli, ale dělali to pro moji firmu a já jim řekl, co mají dělat, já to zkontroloval a dál poskytuju na projekt servis. Myslíte, že to je správné? (to je otázka do diskuze, nikoliv mravokárcování)
S tím Adsense s Vámi vůbec nesouhlasím. Samozřejmě na Lupě Adsense může být, je to web živený reklamou. Ale prostě na web spoélečnosti, v případě pana Kodýtka na web živnostníka, který se prezentuje jako "superodborník" Adsense prostě nepatří.
Měl sem úplně stejný problém s referencemi a vyřešil sem to tak, že do smluv si dávám, že tyto práce pro mou firmu nesmějí uvádět v referencích s mým souhlasem. U nás se jedná především o grafické návrhy, kdy je dělá čas od času pro nás některá z firem tovřící weby a ač dodají jen grafický návrh v PSD, tak si pak klidně dají do svých referencí, že dělali celý projekt. Klidně jim udělím souhlas na zveřejnění referencí, ale jen s uvedením toho co sutečně dělali. Už se nás i jeden zákazník ptal jak je to možné, protože narazil na jeden náš web a našel i druhou firmu, která jej měla v referencích. Kradení referencí je myslím velký problém, protože reference jsou to co prodává a zároveň to může značně poškodit jméno firmy, pokud Vám ukradne reference nějaká jiná firma, které neodvádí kvalitní práci. U referencí na SEO je to ještě horší, protože zde je to pro zákazníka na první pohled nedohledatelné.
Ovšem ve zmiňovaném článku reakce odpovídají spíše tomu komentáři, nežli článku, já to myslel jinak, než ten, co psal tenko komentář, na který reagujete.
Ovšem pravda asi bude, že přímo na prezentační stránce se to nehodí, ale budiž. Vaše ohrazení je na místě a já ho chápu.