Musím souhlasit, že tento článek je opravdu vhodný pouze na blog. Hned po dvou větách mě napadlo, zda se nejedná pouze o reklamní článek. Pěkně se to četlo ale obsah mi a myslím, že i nikomu tady, nedal nic.
Děkuji za vyjádření k pěkné čtivosti článku.
K reklamnímu účelu článku bych asi jen dodal, že článek nebyl jako reklama v žádném případě zamýšlen. I když, pravda, je v něm uveden odkaz přímo na mé stránky a bylo na něj i docela klikáno. Rozhodně si však nemyslím, že by zdejší čtenáři byli těmi, kteří by se mohli stát mými zákazníky. Článek byl skutečně zamýšlem přesně v tom duchu, aby ukázal, k jakým podvodů (ostatně všeobecně ve webdesignu, nejen SEO) se někteří jedinci dopouštějí.
K výše zmíněné poznámce některého z diskutujících, že podle nadpisu očekával víc bych snad jen dodal, že článek měl původní nadpis Vyhněte se podvodníkům v SEO aneb najděte si svou referenci. Bohužel, tento nadpis neprošel korekturou a byl zkrácen. Osobně si myslím, že by lépe vystihoval obsah článku, ale stalo se a nadpis byl zkrácen.
A závěrem bych asi ještě dodal, že způsobů, jak odhalit podvodníky v SEO je docela dost, bohužel, nelze je jednoduše prezentovat, neboť by zákonitě došlo k odstranění těchto indicií a pouze bych tak nahrál těmto podvodníkům. Rozhodně se chystám na svých stránkách v miniseriálu o odhalování podvodníků pokračovat, ale je to tenký led, na kterém se musím pohybovat velmi obezřetně a bude nějaký čas trvat, než článek dám dohromady.