Aplikujte uvedene informace v clanku na libovolnou lidskou cinnost. O prachy jde az v prvni rade. Chcipni mamo ja musim letet me utikaji prachy! Na patos uz neni cas, cos chtel to mas. Prachy jsou dobry, ale smrt je jistota ;-)
Jenomže onen zisk nemusí být vždy vyjádřen v penězích, i když se omezíte na "obchodní sféru". I v obchodě jsou lidi, kteří nejdou za ziskem přes mrtvoly, ale chtějí dlouhodobě (roky) budovat image solidní firmy. Na druhou stranu jsou tu i takoví, kterým jde jen o to teď hned hodně vydělat, a pak zavřít krám a objevit se někde jinde.
Takže - zisk pro klienty ano, ale nechte na klientovi, aby se rozhodl, co je pro něj zisk a co ztráta, a jaké metody se mu líbí a jaké nelíbí. A onen v článku zmíněný marketingový pracovník mohl být naprostý profesionál a vědět, co jeho firma chce - Vy ale jako "nájemná síla" můžete jen těžko rozhodovat o strategii Vašeho zákazníka, zvlášť proti jeho vůli. Pokud o to bude stát, můžete mu nabídnou Váš pohled, ale jinak si uvědomte, že náš zákazník - náš pán platí i tady.
Roberte, Roberte - bližní Tvůj by Ti rohlík v nouzi jistě i daroval!!! Jenže zatímco jedni by i rohlík darovali, druzí chtějí Porsche, oblek od Bosse, boty od Alligatora, čas měřit hodinkami Rolex, večeřet v Bazaaru...
Máte, pane Součku, naprostou pravdu, s jednou výhradou. Marketingový pracovník firmy sice mohl být naprostý profesionál a mohl vědět, co jeho firma chce, ale je velmi pravděpodobné, že vůbec netušil, jak toho na Webu dosáhnout. Mám v tom asi podobnou zkušenost jako pan Němec -- velmi často musím rozhodovat o strategii a řešení webu proti původní vůli klienta, protože kdybych mu byl po vůli, vznikl by naprostý propadák.
Ostatně lékařům také není radno říkat, jak mají léčit, stavitelům jak mají stavět, apod. Tím samozřejmě nepopírám fakt, že je to právě klient, kdo musí rozhodnout o cílech webu a případně určit omezující podmínky pro způsoby jejich doažení.