Marketingové harakiri páchá už třetí týden v kuse televize Nova. Ačkoli různými cestami poutá premiérové díly šesté řady reality show Výměna manželek, od 8. listopadu místo nich opakuje starší díly předchozích řad. A to bez jakéhokoli vysvětlení. Ještě než tak učinila poprvé, přímo na obrazovce slibovala několik dní před změnou nový díl, aby na poslední chvíli upoutávku změnila na starý, ale dál se tvářila, že jde o pokračování šesté řady. Ještě markantnější je tenhle rozpor na oficiální stránce pořadu na Facebooku, která i přes přerušení premiérové řady nadále v titulu hlásá: Výměna manželek VI – premiérové díly každý pátek.
Co na plat, že se už třetí týden fanoušci téhle reality show přímo na Facebooku televize ptají, proč tedy nepokračují premiérové díly a zda se vůbec někdy na obrazovku dostanou. Nikdo z Novy s nimi už třetí týden nekomunikuje, naopak televize se tváří, jako by se nic nedělo a propaguje staré epizody, jako by šlo o nové. Totéž se děje na webu Nova.cz. Takový přístup je z marketingového hlediska dost slušná bota, nehledě na následky: sledovanost Výměny manželek v pátek večer na Nově klesla o cca 200 tisíc diváků, a zatímco na začátku premiérové VI. řady se jí dařilo v novácké cílové skupině diváků od 15 do 54 let porážet souběžně vysílaný seriál Sanitka 2 na ČT 1, teď si o tom Nova může nechat jenom zdát.