Vážený pane ing. Glisníku,
potvrzuji tvrzení ing. Zeleňáka. SKYLINK funguje přesně tak jak bylo ing. Zeleňákem popsáno. Ani já jsem od Vás nedostal žádný dopis, dostal jsem skutečně pouze e-mail, v němž mi děkujete za neexistující objednávku atd. Okamžitě jsem reagoval svým e-mailem, že jsem si žádnou kartu neobjednal a nepřeji si tedy její zaslání. Kartu jste mi přesto zaslali. Naštěstí jsem včas informoval všechny členy domácnosti a kartu jsme nikdo nepřevzali. Jsem však přesvědčen, že v mnoha domácnostech se bohužel vždy najde někdo, kdo v dobré víře Vaši nevyžádanou dobírku převezme a zaplatí. Následně samozřejmě existuje teoretická možnost jakési reklamace, ale ta je vzhledem k mizerné komunikační úrovni SKYLINKU opravdu jen teoretická. Vy jistě víte, že kvůli částce 349,- Kč se s Vámi nikdo nebude dlouhodobě dohadovat či dokonce soudit. Těchto postižených však mohou být desetitisíce a možná i více... Nebudu Vás zde otevřeně obviňovat ze lži, jen jste asi byl Vašimi kolegy nedostatečně informován o praktikách SKYLINKU :( .
Nicméně tyto Vaše praktiky jsou na úrovni nám všem dobře známých šmejdů a proto Vám rozhodně nepopřeji hodně úspěchů v novém roce .
S pozdravem JH
Contact
M7 Group SA
2, Rue Albert Borschette
L-1246 Luxembourg
Tel : +352 260 961 00
Fax: +352 260 961 11
Info@m7group.eu
Uživatel může reklamaci uplatnit v sídle poskytovatele osobně, faxem, elektronickou poštou nebo doporučeným dopisem, přičemž poskytovatel
je povinen na požádání uživatele vydat písemné potvrzení o místu, čase, způsobu a předmětu reklamace.
Vážený pane Ing. Zeleňáku,
nemám žádný důvod lhát. Opravdu postupujeme, jak jsem popsal výše. Spojení na mě máte. Pošlete mi kontakt na zákazníka, kterému jsme poslali kartu Výměna na dobírku bez toho, že by na to byl předem upozorněn dopisem. Zjistím a napíšu Vám obratem, zda a kdy jsme ho informovali. Mělo by to být cca 4-5 týdnů před zasláním karty. E-maily jsme zasílali v okamžiku, kdy šla karta Výměna do expedice - aby zákazníci věděli, že jim přijde zásilka a nebyli překvapeni.
Jakožto bývalý prodejce velmi dobře víte, že doklady ztvrzující platbu za naše služby má každý zákazník k dispozici na svém uživatelském účtu. Může si je kdykoli vytisknout. Stejně je to s výměnou karty. Na svém zákazníckém účtu zákazník doklad o výměně najde. Pokud zákazník nemá přístup k internetu, stačí zavolat na naši zákaznickou linku a doklad mu vytiskneme a pošleme poštou. Tato praxe funguje mnoho let a u řady společností.
Mimochodem i kdybychom posílali kartu Výměna bez předchozího upozornění, postupovali bychom zcela v souladu s ustanovením naší smlouvy se zákazníkem. Všeobecné podmínky nám neukládají povinnost informovat o výměně karty předem. Zákazníky předem informujeme, abychom snížili procento nevyzvednutých zásilek. Nemáme důvod lhát.
S pozdravem
Jaromír Glisník, Skylink
Vážený pán Glisnik,
málokto sa tu zaregistruje pod svojim skutočným menom, ja som jeden z nich ... bývalý predajca SKYLINKu , prvý v SR a ČR čo Vám poslal výpoveď ... a prvý diskutujúci na tomto fóre, čo Vám napíše otvorene, že KLAMETE !
ja som mal zákazníkov , ktorí nedostali vopred žiadny list, dostali ale napr. mail, v ktorom ste ich informovali, že im posielate na dobierku novú kartu "Výmena" a že im ďakujete za objednávku !!! ( hoci si nič neobjednali ) , chcete zaslať takýto mail ? rád to pre Vás urobím a prípadne ho zverejním aj na tomto fóre ...
a ešte jedna vec - skúste mi napísať , kde nájdem v zákonoch SR resp. ČR zmienku o bezdokladových dobierkach ... zasielať tovar zákazníkovi na dobierku bez daňového dokladu ??? a naviac, ak si zákazník nič neobjednal ??? také SKYLINKovské :) ...
príjemné Vianoce Vám praje
Ing.Zeleňák
Protože na české pacholky je potřeba karabáč, aby si předpláceli balíčky. To Vás ta zlodějina, Spyko, vyšla docela levně, naše domácnost zaplatila za dvě karty Trade and Technology dohromady 7000, ale už máme za 1000 korun českých anténu na pozemní příjem ČT2 HD a a to jinde nenajdete a těším se, až bude DVB-T2, abychom si mohli předplatit nějaký ten další prográmek.
Pane Glisnik,jsem jeden z mnoha,které jste označil/opakovaně/ za piráty a zloděje/UNIčtečka+linux/,byť jsem si předplácel nadstandart,měl jsem 2 karty-cslink i skylink,za obě jsem dal 4000. a skočil vám na podvodnou reklamu,už jsem se vyléčil,na firmu jsem nezanevřel/i díky výměně zdarma/,ale pochopte,že pokud to bude možné,budu platit co nejméně a budu se snažit "Pirátit",mohl jste mít spokojeného zákazníka/mnoho/,vy je nechcete,ikdyž nechápu proč !!!
Smutné je to, že jste líný anebo vyčůraný si zadat do vyhledávače dvě slova Skylink + pokuta nebo si najít stránky SOS Sdružení obrany spotřebitelů. Společnost M77 Group S.A. byla též vyzvána, aby oznámila zahájení podnikání na území ČR a vyhověla tak požadavkům zákona o elektronických komunikacích.
Proč Vám vůbec Český telekomunikační úřad udělil pokutu za klamání zákazníka a nedostatečné informování o změně obchodních podmínek. Obvykle stojí na straně velkých korporací, zřejmě už bylo těch stížností přespříliš. No ono doběhnout 1 milion českých a slovenských domácností se nepodaří každému. Naposledy Viktoru Koženému. Beru na vědomí,
že jste proti rozhodnutí ČTÚ podali rozklad, ale dosud jste mě pane Glisníku nepřesvědčil, že dobírku zasíláte pouze zákazníkům, kteří si ji vyžádají. Co se týká reklamací, oceňuji, že se osobně angažujete zde na fóru, ale přijde mi to jako zbytečná proklamace, když ani zákaznická linka Skylinku nesděluje kontakt na reklamační oddělení, zřejmě to souvisí s tím, že v České republice dle vlastního vyjádření nepodnikáte. Přeji hodně štěstí v získání lucemburského občanství.
Koukám, že máte jako argument jen úřad ČTÚ, je to smutny, protože tento úřad trochu znalejší člověk už dávno prokoukl. Pokud nedokážete odpovedet na normalni otazku, v cem konkretne me skylink jako platiciho divaka za placene programy osidil, tak radsi neodpovidejte nesmysly o nejakych smejdech co prodavaji hrnce.
Vážená paní/vážený pane Valibook,
výše najdete mé vyjádření ke dle Vás "nevyžádané" zásilce. Žádné nevyžádané zásilky nezasíláme.
Naši společnost označujete za "podvodnou" a opíráte se o údajné rozhodnutí ČTÚ. Dovoluji si Vás upozornit, že žádné právoplatné rozhodnutí ČTÚ, ze kterého by se snad dalo usuzovat, že Skylink někoho "podvedl" neexistuje.
Pokud jsme Vám ublížili a máte pocit, že jste byl podveden, sdělte mi jak. Rád se Vaším případem budu osobně zabývat. Bez konkrétních informací však Vaši možnou křivdu napravit nedokážu.
Zdraví Jaromír Glisník, Skylink
Tak to určitě ne. V tomto případě si akci vyžádalo HBO a to u všech možných operátorů. Nebo sa tak stávalo, když nějaká satelitní služba měnila kódovací systém nebo i třeba jen přecházely kanály na jiný trp. tak aby situaci zda to jde nebo nejde nekomplikovalo ještě i zakódování, tak to si to zae vyžádala operátor nebo to šlo na úhrady kanálu, když on chtěl třeba na levnější nebo dražší trp. atd. atd. ty důvody jsou různé. Ale děje se tak prostě celkem běžně, že je něco někde otevřené, co je jinak placené.
Chraň nás pánbůh před vícero takovými společnostmi, které zasílají nevyžádané zboží na dobírku. Touha po zisku a jednostranně výhodné smlouvě se dá zabalit do úplně každé nevyžádané zásilky na dobírku. Balícím papírem budou v tomto případě samozřejmě vždy ušlechtilé cíle. Diskutujícímu podvodnou praktiku zasílání nevyžádaného zboží na dobírku potvrdila zákaznická linka Skylinku. Zajímavá úvaha, domácnosti mohou očekávat zasílání ještě více nevyžádaného zboží na dobírku, protože byly o tomto způsobu nelegálního podnikání informovány.
Jose trosku bych vas poopravil. Uplne bezne to neni, je to caste ano, ale v zadnem pripade to to rozhodnuti neni ciste na operatorovi. Aby operator mohl treba na vikend zprovoznit svoje filmove kanaly v rezimu FTA tak se nejprve musi dohodnout s majiteli prav. A to zrovna nebyva vzdy prochazka ruzovym sadem.
Ja jako zakaznik Sky Digital jsem za desetileti zaznamenal pouze nekolik volnych vikendu a s temi ve sve dobe nejcasteji prichazel Channel 4 a jeho placene sluzby typicky Film 4 free weekend. Sky Movies kanaly tuhle akci delaji maximalne 2x do roka, tudiz na tom nasi operatori nejsou nejak vyjimecne.
Tady je ovsem nutne taky poznamenat, ze Sky Digital je trosku jinym operatorem nez je bezne, nejen ze distribuuje kanaly ostatnich subjektu, ale hromadu vlastnich take provozuje, tudiz ma trosku jine podminky pro provadeni takovyhle akci.
Trojký kůň hehehe...Celkem příjemná Trojská kobyla...To bych takhle nebral... Na PROMO mají právo... Naopak dělají ho málo. Běýně sat služby v Evropě otvírají celé balíky na velikonoce, vánoce / to udělal Sky Link snad jen 1x za existenci / a i při jíných příležitostech, státní svátky, svátky dětí atd. atd. Nedávno bylo otevřené HB v rámci propagace nějakého seriálu. Takže PROMO je podle mne zcela běžná věc. Osobně jsem viděl různé služby otvírat celé balíky na týden jen tak, bez důvodu. Jen je to prostě napadlo, že se budou propagovat a dělat si reklamu. To se jako v ČR nesmí ?
Ne to byl za Novu SD. Ona jim nechtěla platit a oni jí šířili zadara tak si to kompenzovali takto. ale vidíš za Novu HD byl asi ten třetí. Je to máš pravdu, s novou kartou Ti najely znova všechny programy na 2 měsíce. Houby ze začátku snad dokonce na půl roku. Ano. Tím to motivovali. To je fakt. Já už si to nepamatuji. Tam bylo zpočátku snad všechno na půl roku ale Filmoboxy jen na 14 dní. A pak zase bylo vše, tedy i Filmoboxy, ale jen na 2 měsíce. Už nevím. To se měnilo snad 5x dle toho do jaké akce jsi se trefil. Mě se jednou stalo, že mi to jelo celé zadara snad rok. První půl rok jsem chytil nějakou tou výměnou a pak jsem si něco předplatil a zase jsem chytil nějaký půl rok na vše. Už si to přesně nepatuji.
Tak já se ho musím trošku zastat, ony tam některé ty problémky byly, když si člověk promítne tu historii... Koupila se karta. Pak se najednou muselo doplácen za Novu. Pak tuším zaase za slovenské programy. Mám dojem, že jakési to doplácení za cosi tam bylo asi 3x. Tedy jaksi se zvedala s přibývajícími programy cena karty. Pak se karta měnila zdarma. Snad asi dvě vměny. Ale najednou za ICE už chtěli 600,- Což mi přijde dost divné. Teď už zase mění na M7. No veřejnoprávní věci měli být ZDARMA, najednou ale chtějí jakýsi servisní poplatek 39,- takže ony by se nějaké ty důvody našly, to ne, že by se nenašly. Ale zase na druhou stranu, já si platím také HBO HD, takže se mě tzv. servisní poplatek netýká. To doplacení Novy a těch 600,- za výměnu ze mě vytáhli, no, ale co...Stále si myslím, že UPC Direct a DIGI TV tady obě udělaly podstatně více lumpárniček, nežli zrovna SKY LINK. Ovšem tím neříkám, že Sky Link při pokračování určitého způsobu jednání, je jednoho krásného dne také nedožene. On už má tendence s tím začínat. Tedy jen vlastní STB a nedávno přece vyřadil náhrávání, ovšem ohlas byl tak negativní, že to zase museli opravit zpět. Snížili v rámci boje proti SDÍLEnˇI odezvu karty, jenže tím vyřadili také jiné funkce dražších STB atd. Takže ono je to tak na hraně. Je fakt, že jak strčí pracky i do seřazení stanic, jako to dělalo UPC Direct. Tedy, že povinně budete mít Novu např, na předvolbě 50 a ne jinde. A když jí dáte jinak, tak ono ji to za noc zase přesune. Tak v té chvíli s nimi končím. Na svobodě svého přijímače a svého nastavení zcela jednoznačně trvám. Bez jakýkoli debat. Zatím tak nějak laškují. Uvidíme.
Více diskutujících zmiňuje zasílání nevyžádaného zboží na dobírku. Zajímalo by mě, jak k takovýmto závěrům v souvislosti s výměnou karet Skylinku a CS Linku došli.
Každému zákazníkovi jsme poslali dopis s informací o nutnosti výměny karty a upozorněním, že mu pošleme novou kartu na dobírku. Součástí našeho upozornění byla i instrukce, jak postupovat, pokud si zaslání karty nepřeje (již si ji koupil nebo nechce dále užívat naše služby).
Po cca 4-5 týdnech od tohoto dopisu jsme na shodnou adresu zaslali novou kartu. Splnili jsme tak náš závazek z ustanovení všeobecných obchodních podmínek, kterými jsme, stejně jako náš zákazník, vázáni.
Pokud zákazník kartu nepřevezme, prokazatelně nám dá najevo, že on svůj závazek (uhradit s výměnou spojené náklady) splnit nehodlá.
Nijak za to penalizován nebude, jen po nás nemůže chtít, abychom mu i nadále poskytovali naše služby. Bez výměny karty to zkrátka nebude technicky možné.
Zasláním karty plníme svůj závazek. O nevyžádané zásilce nemůže být tedy řeči.
Zdraví Jaromír Glisník, Skylink
Zcela jasná praktika podvodných firem. Zasílání nevyžádaného zboží na dobírku. A) Snaha získat podvodem neoprávněnou výhodu (přistupujete na nové obchodní podmínky, viz. pokuta ČTÚ podvodné společnosti Skylink, která nedostatečně informovala (podváděla) zákazníky v souvislosti se změnou smluvních podmínek a možnosti odstoupit od smlouvy bez sankce B) Neoprávněný finanční prospěch z převzetí nevyžádané dobírky. Myslím, že je zřejmé, jakým směrem se lidé ve vedení Skylinku ubírají a že podvedením jednoho milionu českých a slovenských domácností to neskončilo.
Mne osobne prisiel najskôr informačný list v Auguste ,že podpora starého systému končí a je potrebné si zakúpiť novú kartu Irdeto výmena,ktorú mi pošlú na dobierku v hodnote 13,90€. Karta dorazila až v Októbri. No hlavne som vedel dopredu o čo ide. Bolo na mne či si ju prevezmem alebo nie. Každopádne tá stará by mi už v týchto dňoch nefungovala. Na novú kartu sa preniesol aj SP.