"V absolutních číslech jsme zaznamenali meziroční nárůst. Běžně to funguje tak, že každý měsíc průměrně zakládáme téměř 90 tisíc Osobních účtů České spořitelny a měsíčně dochází průměrně ke zrušení několika stovek Osobních účtů České spořitelny. Nesledujeme, že tento trend by se vstupem mBank na trh nějak změnil. Klienti si mohou zakládat druhý účet u nové banky, aby zjistili, jaký je. Otázkou ale je, kolik z nich účet pouze testuje a kolik z nich se opravdu stanou klientem pouze mBank. Navíc klienti u bank oceňují to, že mohou přijít do pobočky. Nevěříme, že banka může dobře fungovat bez existence sítě poboček,“ sdělila iDNES.cz Kristýna Havligerová z firemní komunikace ČS"
Povsimnete si zejmena vety "Navíc klienti u bank oceňují to, že mohou přijít do pobočky." Tomu rikam manipulace. Ja naopak ocenuji, ze nikam nemusim chodit, a vse si pekne vyridim z domova. Ostatni nepochybne take. A proto CS nikdy. A jsem rad, ze jsem s nimi nemel nikdy spolecneho.
Pochop LAMO, ze jsem reagoval hlavne na vetu "Navíc klienti u bank oceňují to, že mohou přijít do pobočky" a napsal, ze velmi pochybuji, ze klienti neco takoveho oceni.
Tvoje reakce je naprosto mimo. Vrat se do ZS a nauc se porozumet vyznamu napsaneho textu.
nejsem sice klientem CS, nicmene v nekterych pripadech je lepsi, kdyz urcitou sluzbu proberu primo s bankeem osobne a zeptam se ho, na co potrebuji, proto bych pobocky urcite nezavrhoval.
Ze je tam cely odstavec je dobre, co treba zkusit pouzit trochu matematiky? Ve spořce se kazdy rok zalozi pres milion uctu to se na kazde pobocce kazdy pracovni den musi otevrit pres sedm novych uctu, coz jeste neni nic zvlastniho. Ale v CR se pocet osob vycerpa behem cca 8 let, takze od revoluce uz musime mit kazdy v CS minimalne dva ucty, nekteri uz i 3 nebo 4. Navíc skoro nikdo ty ucty nerusi, takže klienti CS asi neumírají :-)
stourale, dokážeš pochopit, že existuje nezanedbatelné množství klientů, kteří internet nemají/nechtějí/neumí používat a že jim vyhovuje, když je pobočka v každém okresním městě?