Tohle je priznacne pro Ceskou republiku. Byt stale ve strehu, ze za chybu ci evidentni "vychytralost" nekoho jineho budete zase odpovedni Vy. Stale je treba neco kontrolovat:
Jestli se vam zase nezaplo dokupovani (drahych) dat, jestli si nekdo podvodne neprepsal v katastru nemovitosti vas majetek, jestli dosla platba z banky, jestli si na vas nekdo nenapsal dluh pokud vam ukradli OP a radne jste to nahlasili, jestli zdravotni pojistovna / socialka opravdu dostala zmenu udaju kterou jste nahlasili centralne, jestli banka neprovedla platbu drive zablokovanou kartou, jestli .....
Je mozne tehle trend v teto zemi jeste zvratit ? Vim ze budou volby, ale tam opravdu neverim ze je toto mozne zmenit.
Vodafone si sám aktivuje služby, jak se mu zlíbí. U jednoho čísla jsem měl aktivované dokoupení dat, i když jsem ho zakazoval až po tom problematickém víkendu a žádnou jinou změnu služeb jsem neprováděl. Na druhém čísle mi sami aktivovali hlasovou schránku, i když ji mám odjakživa neaktivní. Jsou to prostě šmejdi, rychle pryč od nich. Dělají, co se jim zlíbí, jejich drzost nemá vůbec žádné hranice.
Jo, internet na den. Kdyz si ho budete chtit aktivovat v zahranici jako Vodafone Passport, tak se vam bez jakehokoli upozorneni (v samoobsluze to vypada ze zaplatite jen dvojnasobnou castku pri prvnim pripojeni v zahranici, o nicem jinem neni rec) aktivuje nejaky dalsi domaci tarif za asi 300 Kc mesicne, bez ktereho uz ted ten jednodenni Vodafone Passport nelze poridit. Cimz ta sluzba ztraci ekonomicky smysl, to uz se vyplati mistni SIM karta i na jeden jediny den.
Nutno dodat ze po stiznosti vcelku bez reci onen aktivovany tarif okamzite zrusili a vratili kredit.
do samoobsluhy se musíte přihlásit jako amin telefonního čísla, abyste viděli volby pro nastavení. Nastavíte si to, kliknete na uložit, ale to ještě nestačí. Je nutné kliknout ještě na tlačítko, které se jmenuje nějak jako "odeslat nastavené změny" nebo podobně. Pokud toto neuděláte, tak můžete mít pocit, jak píšete výše, že jste to nastavili. Je to jako když si vyplníte formulář kdekoliv na netu a poté je nutné jej ještě třeba "odeslat". Třeba toto info někomu pomůže.
„Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik.“ – tvrdí psychiatr.
Deministky zase tvrdí, že každý muž je domácí násilník.
Jiná skupina lidí zase, že každý Čech je rasista a nácek.
qqqqq
Jeslit ono to nebude tak, že ti lidé jsou profesně deformovaní. Vcelku bych očekával, že psychiatr se bude setkávat s větším množstvím psychicky narušených lidí, protože k němu cíleně chodí. A že v rámci defomaci bude pak považovat za nemocného každého s výjimkou sebe je už běžná diagnóza.
Ono je to všude plus mínus stejné. To, co se tu děje se děje i na Západě jen s různým zpožděním a symptomy. Ohledně inteligence a rozhledu jsme v Česku stále na výši, byť mladá generace to brzy shodí na západní průměr.
"napoprve, napodruhe..."
No nevím, nevím, nefunkčnost VF samoobsluhy je v podstatě výchozí stav od doby co rebrandovali z Oskara, ani nemusí nic měnit.
Jejich hlášku "Omlouváme se, ale v současné době je internetová samoobsluha nefunkční, zkuste to později" by se vyplatilo patentovat. Myslím, že byste už nemusel do konce života hrábnout. :-P
Tak alespon umi hospodarit. Nic neprijde nazmar...
Pokud presahnete snezenou ruku a vypadate ze mate hlad, je vam automaticky prikoupena i druha ruka,stehno a tak dale. Limity si muzete nastavit ve vasi oblibene restauraci pred jidlem. Jinak muzete sezrat kolik lidi chcete. A to se vyplati!
Az jim parkrat nekdo podpali auto, nastrazi bombu nebo je zastreli (zoufaly clovek zoufalych cinu schopen jest), daji si priste pozor.
http://slovacky.denik.cz/zlociny-a-soudy/tiskarna-graspo-zlin-strelec-20090924.html
http://zpravy.idnes.cz/v-kunovicich-strilel-bratr-ochrnuteho-zbrojare-zabil-dva-manazery-1d4-/krimi.aspx?c=A111110_125139_zlin-zpravy_jav
Mnohem elegantnejsi a pro pacifistu schudnejsi je utocit hlavou a otocit proti nim jejich vlastni zbrane. Clovek ale nesmi byt pod tlakem.
Stávající volby tak, jak jsou nastaveny, vůbec NIC nezmění, dokud se nezmění volební zákon. S tímto materiálem to prostě nepůjde, ať se snažíš, jak chceš. Maskování není potřeba, když žiješ v cizině :)
„Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel v této zemi má podprůměrný intelekt…“ prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc.
„Zhruba polovina obyvatel v této zemi má podprůměrný intelekt“ – toto tvrzení platí pro každý stát už z definice intelektu, ale i jiných parametrů.
Protože inteligence v populaci má normální rozložení a je tedy symetrické kolem průměru, bude vždy polovina lidí pod a polovina lidí nad průměrem.
To, že je psychiatr Cyril Hoschl s podpruměrnou inteligencí neschopný používat fakta, která se učil na škole, nemusí hned dávat najevo o sobě ve svém tvrzení o hlouposti druhých. Je to trochu ironické.
"Protože inteligence v populaci má normální rozložení".
To je docela vtipné tvrzení, sice neexistuje obecná shoda na tom, co to vlastně inteligence je (a jak ji měřit, tedy vyjádřit číslem), ale Vy víte, že její výskyt v populaci se řídí normálním rozdělením.
Pokud už si chcete hrát nas chytrého, tak aspoň používejte správné termíny, ono by to dost vyjasnilo. Pokud totiž máte na mysli IQ, tak ano, to se normálním rozdělením skutečně řídí, třeba proto, že je konstruováno tak, aby to vyšlo.
Ovšem ztotožnění IQ a inteligence už je problematické, pokud tedy inteligenci nedefinujete jako "schopnost řešit IQ testy". Pro mě je zrovna taková definice nezajímavá, ale respektuji, že Vám může vyhovovat, potom je ale fér to uvést.
Mě naštvaly, když jsem si chtěl 30.9. večer vypnout internet na měsíc, který jsem měl aktivní na dovolené. V samoobsluze tlačítko "změnit službu" u internetu zkrátka nebylo. Po 20 minutách zkoušení všeho možného už jsem se nemohl vůbec přihlásit, protože prý probíhala údržba... Poslední den v měsíci večer!
Naštěstí jsem měl na předplacence jen cca 150 Kč. Jinak bych o těch 177 Kč asi přišel.
Hanlonova břitva praví
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hanlonova_b%C5%99itva
Vystresované manažerstvo vymýší čím dál vypečenější produkty, co mají vypadat levně, ale nemají snížit výnosy a strašně na to spěchá.
Do toho personál zdecimovaný propouštěním, vše co smrdí trochu prací je outsourcované do Indie. V takovém prostředí zavést nějaký nový produkt nebo upravit informační systémy nemůže dopadnout dobře Aspoň ne napoprvé nebo napodruhé :-)
Nedělejte si iluze, že je jinde výrazně odlišné. To máte jen takový pocit, daný tím, že neznáte důkladně reálie. Krade se všude, podvádí se všude, vraždí se všude. Jenom se třeba o tom tak nemluví. Když jsem byl před lety v Anglii, překvapily mně dvě věci. Policejní hodina v hospodách (a množství opilců) a odevzdanost lidí - narodil jsi se chudým rodičům, budeš také chudý.
Jinak si vezměte si zprávy z minulého týdne, že vám v Anglii č v Norsku jen tak seberou děti, prostě někdo řekne, že se o ně špatně staráte, a už je také nemusíte nikdy dostat zpět.
Nedávno jsem od nich taky utekl. Původně byla ta Oskarta dobrá, jenže dnes jsou produkty i služby pořád na úrovni 90. let, ne-li horší. Přístup k zákazníkům rozhodně horší je. Dal jsem jim ještě možnost převést mi číslo na jejich Kartu se SMS za 40 haléřů,, nebo jak se to jmenuje, abych u nich mohl zůstat. Myslíte že o to stáli? Tak jsem u virtuála O2, a je klid. Skoro bych řekl, že to chtějí zabalit.
V té firmě mají úplně vymaštěno v hlavě. Ještě po 18 měsících po přenosu čísel k O2 mě neustále spamují vyúčtováními na 0 Kč. Poslední odpověď na požadavek na likvidaci osobních údajů a ukončení zasílání nevyžádaných obchodních sdělení ("vyúčtování") cituji doslovně.
Děkuji za e-mail a jsem ráda, že jste nás o této nestandardní situaci informoval.
Jelikož jste při registraci tohoto e-mailu neuvedl administrátorské heslo, nemohla jsem prověřit konkrétní situaci na Vašem zákaznickém účtu. Děkuji za pochopení.
Uvedenou záležitost jsem předala na příslušné oddělení, které provede nápravu.
Za případné potíže, které Vám v této souvislosti mohly vzniknout, se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
Přeji Vám krásný den.
Iva Kupčíková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
www.vodafone.cz
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Na předchozí totožný požadavek zareagovali tak, že fakturu na 0Kč poslali pro jistotu raději vytištěnou poštou.
Mimochodem, od těch zoufalců jsem odešel poté, co po zavedení jejich slavných "neomezených" tarifů dopadl požadavek na změnu tarifu na ten neomezený tak, že mi veškeré nastavené tarify a slevy zrušili, nastavili 0 volných minut a 0 SMS a platil jsem cca 7Kč/min. a 3 Kč za SMS (bez DHP), což se teda vopravdu vyplatilo. Tři měsíce bezvýsledně řešeno, každý měsíc reklamace v řádech mnoha tisíc korun.
Ono je to jinak, zvěrstva tvoří divoká manažerská mládež. Starý manažeři mají i morálku, nový mají jen pravidlo zneužít neznalosti druhého.
Příklad z jiné oblasti sice, ale hovořící o všem. Manažerská mládež ti řekne, že ti neprodlouží smlouvu na dobu určitou až poslední den, nejlépe posledních 15 minut. Stará manažerská škola by si tohle nedovolila. Dle zákona je, ale vše v pořádku.
Otázka ciziny je jiná, to co může západní manažer u nás, ani omylem nemůže u nich.
Pro zajimavost, ta zmena pomohla?
o2 - 3/4 roku reklamovana kazda jedna faktura, ve 100% pripadu obsahovala hovorne na datovych kartach bez hovoroveho tarifu, opakovane zcela nesmyslne uctovani v rozporu s uzavrenou smlouvou.
Pry jim system neumoznuje to tam zadat ... takze tam sedi banda fakturantek a s kalkulackou v ruce vytvari faktury.
tm - prozmenu zcela neexistujici moznosti jakekoli administrace.
Ve vsech pripadech ( vsech trech "operatoru") me pak dojimaji takove veci, jako ze nelze zakazat pouzivani sluzeb tak, aby si to zamestnanec nemoh z telefonu povolit, neschopnost dodat fakturu ve tvaru jinem nez pro tisk, nemoznost vytvorit uzivatelskou skupinu, nutnost menit tarif daneho cisla telefonicky, pricemz datovy tarif tehoz lze zmenit z administrace, neschopnost poskytnout jakekoli rozhrani umoznujici prubezne ziskavani provoznich dat ...
Operatori proste stale ziji a pouzivaji systemy z roku 90 a pak chodi brecet na internet, ze se z nich stavaji jen tupe trubky. Aby ne, kdyz neumi poskytnout ani zcela trivialni sluzby.
Změna pomohla. Různé věci u O2 jsem reklamoval samozřejmě taky, nicméně narozdíl od zoufalců z Vodafone se ve finále alespoň slušně omluvili a poskytli krom nápravy z mého pohledu adekvátní slevu na služby. U VF jsem po 10 letech jako zákazník zažil takový nezájem, že další pokračování bylo zcela nemyslitelné. (Podotýkám, že za zmíněnou dobu jsem jim nechal vydělat statisíce.)
Ve finále to dospělo k takovým absurditám, že reklamace jsem z důvody úspory času s bezvýsledným voláním na infolinku a prokazatelnosti nosil písemně na značkovou prodejnu, přičemž jsem musel opakovaně nutit jakousi jejich znuděnou blond frenčízantku, aby ráčila tu kopii podepsat a napsat tam datum přijetí (razítko neměli vůbec), pak mi odmítala sdělit, jaký že mám aktuálně nastavené tarify pro jednotlivá čísla na zákaznickém účtu, protože to jsou prý chráněná osobní data, a nesčetné další perly, jako svévolná změna administrátorského hesla s nemožností přihlásit se do samoobsluhy.
Za těch 10 let od dob Oskara prostě neuvěřitelný sešup do žumpy, jak co se týče kvality služeb, tak přístupu k zákazníkům.
P.S. Co se týče systémů, no... bohužel, kdyby používali ty z roku 90, tak by to snad fungovalo lépe. Miliardy se vyhazují za zabugované šíleně předražené a nefunkční "enterprise" molochy zbytečně. Známá dělala u O2, zméně systému => naprostá tragedie. U Vodafonu jsem to viděl sám, to, co napáchali se Samoobsluhou, to je prostě něco neuvěřitelného. Hlavně že se to animuje a bliká to, ale nastavit se mi tam prakticky nepovedlo nikdy nic, buď odstávka, nebo systém vyhodil nějakou náhodou chybu, nebo se sice tvářil, že požadavek byl přijat, nicméně druhý den po realizaci ani vidu, ani slechu.
Jo, a ještě bych dodal jednu věc - reklamace jsem musel dořešit bohužel i po proběhlém přenosu, což je telefonicky u těchto pitomců zcela neproveditelné, neboť inteligentní plechová huba bez zadání čísla, které patří Vodafonu, člověka nepustí dál. (Dvakrát jsem zkusil "vypůjčit" si číslo známého s tím, že jsem okamžitě operátory upozorňoval, že reklamace se NEtýká toho do plechové huby zadaného čísla. Samozřejmě marně. Druhý den volali jemu...) Veliký problém byl i na prodejně, protože dohledat přenesené číslo a nahlédnout do zákaznického účtu bývalého zákazníka, k tomu tam prý nemají práva. (Poté, co jsem sdělil, že tedy operátorům bude volat pracovnice prodejny za mé přítomnosti, protože já na to už nemám nervy, kupodivu najednou práva byla.)
No a na druhe strane zemekoule vas stoji v roamingu 300Kc jeden MB. Argument Vodafonu by asi byl ze Inmarsat je mnohem drazsi;)))
Pokud zavitam do nejake zapadle konciny(napr.dzungle, poust a nebo les na sumave), tak ten nejmene vyhodny tarif pres druzice Thuraya(satelitni telefon) mne vyjde na 5$/MB.
Kam jsme to dospeli kdyz uz satelitni telefon je levnejsi?
Jo jiste. Mistni simku poridim uz za polovinu castky za MB s kreditem. O par kacek vic a mam tarif bez datoveho limitu na tyden. Ze mi 3G prakticky nezhasne ani ve vesnici kde teprve pred par lety natahli elektrinu a zeme se obdelava zviraty to netreba zminovat.
A co teprv zeme kde funguje spolecnost na zaklade uplatku lepe, nez spolecnost kde funguji legalni poplatky stanovene zakonem. A kde tyto poplatky delaji ve vysledku mnohem mene nez dane tady. Coz je dano mj. i charakterem cele veci. Platba se primo dostava k tomu kdo ji vyzaduje. Zadne prerozdelovani.
Nazval bych to fungujici korupci. Mistni vlastne takto ani jako korupci nevnimaji. Pouze jako platbu za zivot.
O odvracene tvari se ovsem musim zminit take. Nedas uplatek doktorovi, umres. Ale to same plati i v nekterych zapadnich zemich. Nemas na pojisteni ci primou platbu - umres s minimalni peci.
To chce klid. Jak byste hodnotil vládnoucí (nedělejte si iluze, že je tomu jinak) americké či britské rodiny, které založily svoje jmění na obchodu s otroky, případně drancování kolonií? Jako že už to bylo dávno a nepočítá se to, protože teď platí [jejich] demokratická pravidla, a komu se to nelíbí, bomby na něj?
Tohle znám :) Já hledal jak vypnout dokoupení datovýho balíčku na další měsíc snad půl hodiny a nikde sem nemohl najít jak to udělat... Až sem tedy zavolal na infolinku a místo vypnutí datovýho balíčku na jedem měsíc se mi nějak povedlo zakázat kompletně data na sim kartě :) Nakonec to bylo dobře, protože se dokoupila sim karta od tesco mobile, kde je za levnější peníz lepší pokrytí i rychlost a příští měsíc nechám od vodafone přenést i číslo, sice moc nevolám ale pak bude rozdíl platit 1,2Kč nebo stále 7,5Kč u vodafone za minutu :D