Nedávno jsem od nich taky utekl. Původně byla ta Oskarta dobrá, jenže dnes jsou produkty i služby pořád na úrovni 90. let, ne-li horší. Přístup k zákazníkům rozhodně horší je. Dal jsem jim ještě možnost převést mi číslo na jejich Kartu se SMS za 40 haléřů,, nebo jak se to jmenuje, abych u nich mohl zůstat. Myslíte že o to stáli? Tak jsem u virtuála O2, a je klid. Skoro bych řekl, že to chtějí zabalit.
V té firmě mají úplně vymaštěno v hlavě. Ještě po 18 měsících po přenosu čísel k O2 mě neustále spamují vyúčtováními na 0 Kč. Poslední odpověď na požadavek na likvidaci osobních údajů a ukončení zasílání nevyžádaných obchodních sdělení ("vyúčtování") cituji doslovně.
Děkuji za e-mail a jsem ráda, že jste nás o této nestandardní situaci informoval.
Jelikož jste při registraci tohoto e-mailu neuvedl administrátorské heslo, nemohla jsem prověřit konkrétní situaci na Vašem zákaznickém účtu. Děkuji za pochopení.
Uvedenou záležitost jsem předala na příslušné oddělení, které provede nápravu.
Za případné potíže, které Vám v této souvislosti mohly vzniknout, se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
Přeji Vám krásný den.
Iva Kupčíková
Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
www.vodafone.cz
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone
Na předchozí totožný požadavek zareagovali tak, že fakturu na 0Kč poslali pro jistotu raději vytištěnou poštou.
Mimochodem, od těch zoufalců jsem odešel poté, co po zavedení jejich slavných "neomezených" tarifů dopadl požadavek na změnu tarifu na ten neomezený tak, že mi veškeré nastavené tarify a slevy zrušili, nastavili 0 volných minut a 0 SMS a platil jsem cca 7Kč/min. a 3 Kč za SMS (bez DHP), což se teda vopravdu vyplatilo. Tři měsíce bezvýsledně řešeno, každý měsíc reklamace v řádech mnoha tisíc korun.
Pro zajimavost, ta zmena pomohla?
o2 - 3/4 roku reklamovana kazda jedna faktura, ve 100% pripadu obsahovala hovorne na datovych kartach bez hovoroveho tarifu, opakovane zcela nesmyslne uctovani v rozporu s uzavrenou smlouvou.
Pry jim system neumoznuje to tam zadat ... takze tam sedi banda fakturantek a s kalkulackou v ruce vytvari faktury.
tm - prozmenu zcela neexistujici moznosti jakekoli administrace.
Ve vsech pripadech ( vsech trech "operatoru") me pak dojimaji takove veci, jako ze nelze zakazat pouzivani sluzeb tak, aby si to zamestnanec nemoh z telefonu povolit, neschopnost dodat fakturu ve tvaru jinem nez pro tisk, nemoznost vytvorit uzivatelskou skupinu, nutnost menit tarif daneho cisla telefonicky, pricemz datovy tarif tehoz lze zmenit z administrace, neschopnost poskytnout jakekoli rozhrani umoznujici prubezne ziskavani provoznich dat ...
Operatori proste stale ziji a pouzivaji systemy z roku 90 a pak chodi brecet na internet, ze se z nich stavaji jen tupe trubky. Aby ne, kdyz neumi poskytnout ani zcela trivialni sluzby.
Změna pomohla. Různé věci u O2 jsem reklamoval samozřejmě taky, nicméně narozdíl od zoufalců z Vodafone se ve finále alespoň slušně omluvili a poskytli krom nápravy z mého pohledu adekvátní slevu na služby. U VF jsem po 10 letech jako zákazník zažil takový nezájem, že další pokračování bylo zcela nemyslitelné. (Podotýkám, že za zmíněnou dobu jsem jim nechal vydělat statisíce.)
Ve finále to dospělo k takovým absurditám, že reklamace jsem z důvody úspory času s bezvýsledným voláním na infolinku a prokazatelnosti nosil písemně na značkovou prodejnu, přičemž jsem musel opakovaně nutit jakousi jejich znuděnou blond frenčízantku, aby ráčila tu kopii podepsat a napsat tam datum přijetí (razítko neměli vůbec), pak mi odmítala sdělit, jaký že mám aktuálně nastavené tarify pro jednotlivá čísla na zákaznickém účtu, protože to jsou prý chráněná osobní data, a nesčetné další perly, jako svévolná změna administrátorského hesla s nemožností přihlásit se do samoobsluhy.
Za těch 10 let od dob Oskara prostě neuvěřitelný sešup do žumpy, jak co se týče kvality služeb, tak přístupu k zákazníkům.
P.S. Co se týče systémů, no... bohužel, kdyby používali ty z roku 90, tak by to snad fungovalo lépe. Miliardy se vyhazují za zabugované šíleně předražené a nefunkční "enterprise" molochy zbytečně. Známá dělala u O2, zméně systému => naprostá tragedie. U Vodafonu jsem to viděl sám, to, co napáchali se Samoobsluhou, to je prostě něco neuvěřitelného. Hlavně že se to animuje a bliká to, ale nastavit se mi tam prakticky nepovedlo nikdy nic, buď odstávka, nebo systém vyhodil nějakou náhodou chybu, nebo se sice tvářil, že požadavek byl přijat, nicméně druhý den po realizaci ani vidu, ani slechu.
Jo, a ještě bych dodal jednu věc - reklamace jsem musel dořešit bohužel i po proběhlém přenosu, což je telefonicky u těchto pitomců zcela neproveditelné, neboť inteligentní plechová huba bez zadání čísla, které patří Vodafonu, člověka nepustí dál. (Dvakrát jsem zkusil "vypůjčit" si číslo známého s tím, že jsem okamžitě operátory upozorňoval, že reklamace se NEtýká toho do plechové huby zadaného čísla. Samozřejmě marně. Druhý den volali jemu...) Veliký problém byl i na prodejně, protože dohledat přenesené číslo a nahlédnout do zákaznického účtu bývalého zákazníka, k tomu tam prý nemají práva. (Poté, co jsem sdělil, že tedy operátorům bude volat pracovnice prodejny za mé přítomnosti, protože já na to už nemám nervy, kupodivu najednou práva byla.)