Vlákno názorů k článku Vypnuli jste si automatické dokupování dat u Vodafonu? A jste si jistí? od jirka22 - Mě naštvaly, když jsem si chtěl 30.9. večer...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2014 22:02

    jirka22 (neregistrovaný)

    Mě naštvaly, když jsem si chtěl 30.9. večer vypnout internet na měsíc, který jsem měl aktivní na dovolené. V samoobsluze tlačítko "změnit službu" u internetu zkrátka nebylo. Po 20 minutách zkoušení všeho možného už jsem se nemohl vůbec přihlásit, protože prý probíhala údržba... Poslední den v měsíci večer!
    Naštěstí jsem měl na předplacence jen cca 150 Kč. Jinak bych o těch 177 Kč asi přišel.

  • 8. 10. 2014 4:03

    astray (neregistrovaný)

    Toto je typické u tohoto praštěného "operátora". Údržbu dělali např. i 30. 6. 2012 večer, kdy jsem si naopak chtěl datový roaming před cestou na dovolenou zapnout. Naštěstí po změnách co udělali už datový roaming s Voskarfonem ztratil smysl, takže to není třeba řešit.

  • 8. 10. 2014 10:05

    aeinei (neregistrovaný)

    Tohle znám :) Já hledal jak vypnout dokoupení datovýho balíčku na další měsíc snad půl hodiny a nikde sem nemohl najít jak to udělat... Až sem tedy zavolal na infolinku a místo vypnutí datovýho balíčku na jedem měsíc se mi nějak povedlo zakázat kompletně data na sim kartě :) Nakonec to bylo dobře, protože se dokoupila sim karta od tesco mobile, kde je za levnější peníz lepší pokrytí i rychlost a příští měsíc nechám od vodafone přenést i číslo, sice moc nevolám ale pak bude rozdíl platit 1,2Kč nebo stále 7,5Kč u vodafone za minutu :D

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).