Pokud je cely porad (a tedy cele vysilani) v priblizne spravne hlasitosti (stejne jako reklama, tedy -23 LUFS), tak v zarazeni reklamy do tiche pasaze nevidim jako divak problem. Je to to stejne jakoby nasledovala hlasita pasaz stejneho poradu (co ja vim treba strelba).
Porad mnohem lepsi situace nez pred regulaci.
O tom, ze ta regulace ma nedostatky tady mnozi z nas upozornovali uz pri schvalovani zakona. Regulace je treba kratka na urvane Ocko Expres.
Mně nevadí, že skupina Prima údajně vkládá reklamu v tichých pasážích, mně vadí to, že skupina Prima si myslí, že začátek pořadu rovná se začátek reklamního breaku. Úmyslně začínají vysílat reklamu v minutu začátku uvedenou v programu a klidně ji vysílají až 10 minut, něž se divák vůbec dočká začátku. Tohle by měla RRTV vyhodnotit. Ještě že tohle řeší PVR a timeshift.
Tak nevím - ale když se dívám na komerční TV, tak počítám s tím, že je tam reklama je, když jí bude moc, tak se nebudu koukat a konec problému.
Nevím, ale český divák by asi chtěl v komerční TV max 10 min reklam za týden...
...a tahle rozhlasová a televizní rada...má smysl je k těm panáčkům vůbec vyjadřovat?