pondelni promo na pana novaka-dvoraka v pondelnim respektu je opravdove porno, taky nechapu proc chlapka s minimalnim kulturnim rozhledem tlaci na pozici reditele televize, ktera ma predevsim problem s tim co a jak vysila, nechapu
Tato země příliš neoplývá schopnými lidmi, to bychom byli jinak mnohem dál. Obávám se, že mechanismus volby ředitele ČT je poplatný politickému boji, talent ustoupí politickým zájmům. Složení Rady bude mít na volbu ředitele asi hlavní vliv, nikoliv schopnosti a zkušenosti kandidátů. Sakra, jak rád bych se mýlil.Za článek autorovi děkuji.
Reklamu nejspíš stihnou zlikvidovat ještě před jeho nástupem poslanci. Já bych se spíš bál likvidace pořadů typu Reportéři, Černé ovce. Na Nově to tak dopadlo s výmluvou na náklady a nezájem inzerovat okolo těchto pořadů. Politici určitě zatleskali.
Zrovna na Coolu se mi moc upoutávky nelíbí, občas působí dost dementně (vím, že je stará, ale stejně) a rozjuchaně, pouze pár jich je dobrých. Barrandov má hezké upoutávky.
Ono to je taky tím jejich monotónním hlasem, který stejně komentuje komedii, jako horor. Prostě žádné napětí, žádná snaha o zaujetí, žádná hra s diváky. Proto se mi mnohem víc líbí upoutávky na Primě, kde vás ten jejich hlas zkrátka chytí, protože jim to očividně komentuje člověk s hereckým talentem. Dřív navíc Prima měla i hodně originální a chytlavé upoutávky, teď je přesunula na Cool a na hlavní Primě už jsou takové obyčejné.
Petr Dvořák je jistě dobrý ředitel a pokud bude za ČT "žít", tak to bude určitě k prospěchu věci.
Pokud se ovšem pustíme do teoretizování, dojdeme k myšlence že může být "nastrčený" s jediným cílem - zlikvidovat reklamu v ČT. Sice je to jen teorie, ale existují nějaké mechanismy, které by mu zabránili jít proti zájmu ČT? Slavnou radu nepočítám, myslím si o ní to stejné co o radě ČRo a moc pěkné to není (trafika, zlobovaná, nekompetentní..... slušně řečeno :))
Upoutávky jsou důvod, proč se na Novu (i Cinema) dívám jen vyjímečně live, ale většinou si jejich pořad nahraju a reklamy a především nekonečné, tupé a otravné upoutávky zrychleně projedu.
Upoutávky na Nově jsou zkrátka mor, to už mi přijde mnohem zábavnější sledovat reklamy.