Ten systém lze udělat i bez předávání nebo dokonce shromažďování osobních údajů:
Prodejce vezme adresu z objednávky, normalizuje ji, vypočte z ní kontrolní součet a systému se zeptá, zda-li takový součet eviduje. Přijde odpověď ano nebo ne. Úplně stejným způsobem by se systém plnil údaji.
Svatá pravda.......ne provozovatel, ale zákazník je u toho ta svině. On si objedná, já mu to pošlu, protože on to po mně chce a svobodně se rozhodne, potvrdí to, já mu potvrdím odeslání a o n to v konečné fázi ne nevyzvedne, ale přímo odmítne. A kdo mu dává právo dělat si z prodejce prdel??????????? Ale všichn i tady hájíte chudáky zákazníky, pak se nedivte, že prodejce mu to vrátí jakýmkoliv způsobem. Ten hajzl je tady zákazník, já jsem rozhodně pro registry a pokud mu to slušně odešlu tak, jak si to přál a on mě nasere na hlavu, pak mu to vrátím, i kdybych to měla po něm vymáhat, páky se najdou. Klidně mě suďte, urážejte, ale obchodník není povinnen si nechat líbit od kdejakýho hajzla, že se baví na jeho účet a pak se mu doma směje ještě celá famílie, jak ho vypekli. Zákazník má nejen práva, ale i povinnosti a pokud stát bude přihlížet jen na kupujícího, pak si to budou prodejci řešit po svým. Proto je tady takovej bordel. Jakej pán, takoví poddaní. Lidi berou spravedlnost do svých rukou a dobře tak.