Vlákno názorů k článku Webhosteři si potenciální zákazníky příliš nepředcházejí od Tomas - Naprosto s Vami souhlasim. Presne takto bych reakci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2004 12:52

    Tomas (neregistrovaný)
    Naprosto s Vami souhlasim. Presne takto bych reakci asi napsal ja, pokud by uz nebyla. Btw k te praci. Na 800 123456 je jiste dost volnych mist.

    Tomas
  • 2. 8. 2004 9:22

    Petr (neregistrovaný)
    Pan Bitner pošle dotaz v 11 hodin večer. Právě se dodíval na film, spát se mu ještě nechce, tak zaprudí duplicitními dotazy (takovými, které detailně zodpovídají webové stránky všech služeb). Načež mu všechny popsané webhostingové služby jeho dotazy poctivě, do puntíku a velmi rychle splní, s drobnou výjimkou Českého Telecomu.

    Nastává problém. Pan Bitner musí napsat na lupu kritický článek, protože pochvaly nikdo nečte. Takže navzdory tomu, že všichni splnili, co slíbili, napíše, že si webhostéři "příliš nepředcházejí potenciální zákazníky". Zřejmě měli podle jeho názoru odpovědět do několika sekund, v neděli v jedenáct hodin - zřejmě měli, zatímco on si chrupká doma u svý pevný linky, někde dřepět v kanceláři a čekat na jeho "dotazy".

    Nechce se náhodou pan Bitner věnovat nějaké rozumné práci? Třeba se nechat zaměstnat na helpdesku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).