Nejsem si jist, proc by se webhosterum mela vice libit ona komercni prezentace s obchodem oproti turistickemu oddilu, protoze kdyz se to vezme kolem a kolem, webhosteri plati traffic, takze jako webhoster bych na turistech mozna vydelal vice, protoze na web prijdou jen clenove oddilu, zatimco u prodejniho webu bych mel vyssi naklady na pokryti mozna i nekolik giga trafficu.
Nebo co si myslite, ze je pro webhostery vyhodnejsi?
1000 statickych pidiwebu, kam prijde na kazdy 10 lidi mesicne
NEBO
100 dynamickych e-shopu z tunou obrazku a surfujicich zakazniku?
Prestoze varianta webhostingu č.2 stoji o něco více, na čem se po odečtení nákladů nakonec vydělá víc?
Obecne vzato mate urcite pravdu, ale obcas i turisti prekvapi...
Treba kdyz se podivate na
Toplist
tak to prvni misto nejakeho turistickeho oddilu s takhle vysokou navstevnosti je pro me dokonalou zahadou... To je navstevnost presahujici i radu uspesnych firemnich nebo prodejnich webu, mam dokonce pocit ze pocet navstev se blizi i navstevnosti Lupy ;-)))