Vlákno názorů k článku Weblog marketing od Petr Matoušek - Je to mnoho povyku pro nic. Článek je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2003 9:19

    Petr Matoušek (neregistrovaný)
    Je to mnoho povyku pro nic. Článek je velmi zajímavý a pro mě i poučný. Ale jsem přesvědčený, že weblog je marketingový nástroj maximálně pro takové konzultanty jako je pan Prokop. Stejně tak je jeho marketingovým nástrojem tento článek. Pomáhá mu vytvořit jméno, kterého pak může využít oproti jiným konkurentům v oboru.

    Ale představte si, že napřiklad firma Unilever začně pomocí weblogů oslovovat potenciální trh. Jeden weblog bude psát mamča o tom jak pere v tom či onom skvělém pracím prášku. Druhý teenager, který každý den ochutná jiný druh zmrzliny a bude se o svoje dojmy dělit s dalšími.

    Weblog je prostě buď výstavní skříň úzkého okruhu odborníků a zase jen pro další odborníky (však se koukněte na Sovu, velká většina příspěvků reaguje na článků jiných expertů než je M.Prokop) nebo deníček o všem co se šustne kolem vás (viz soubor "grafomanů" na pooh.cz).
  • 16. 6. 2003 12:39

    Jiří Bureš (neregistrovaný)
    >Weblog je prostě buď výstavní skříň úzkého okruhu odborníků a zase jen pro další odborníky...nebo deníček o všem co se šustne kolem vás...

    Autor v článku uvádí: "...Forma a obsah příspěvku nejsou nijak dány..."

    Z toho tedy plyne, že weblog může být o čemkoli. Weblog je prostě univerzální nástroj. Nelze zaměnit tento nástroj s tím, že se jej první uchopili odborníci a grafomani. Nelze zaměnit příčinu a následek.
  • 16. 6. 2003 13:53

    the (neregistrovaný)
    mno v podstate souhlasim, ale mozna ze pointa je v tom, ze na ceskem internetu je velka spousta blogu prave o blozich a technologiich okolo nich, takze se z toho stava takovy nezazivny chuchvalec, nemluve o echo efektu. mozna se pletu (osobne ctu tak cca tri blogy, z toho zrovna sovu jen obcas), ale skutecne z toho mam takovy pocit.
  • 16. 6. 2003 19:02

    ZD (neregistrovaný)
    A právě v tom je to kouzlo ;)
    Když už může existovat věda o vědě, tak proč ne blog o blogu :))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).