Hmmm, musim priznat, ze myslenka, ze bych mohl pravidelne cist myslenky nekoho jako Charles Handy je vice nez lakava. Pokud bych pak navic mel k dispozici nastroj, ktery by doporucil weblogy stejnych kapacit a myslenkovych smeru - nadhera, sem s tim.
Trosku ale pochybuju, ze ten, kdo ma opravdu, co rici, a za jehoz slova se plati, to bude zdarma publikovat ve svem weblogu. Nehlede na to, ze tito lide maji zrejme vic veci na praci.
Ta touha zviditelnit se je obrovska, malokdo se pochlubi takovym charakterem, ze ji odola. Nakonec ta masa je ale relevantni jen pro velmi uzky okruh lidi. V mem pripade lze vysledovat, jak emaily nahradily beznou postu, a jak posleze weblog nahradil emaily. Je to mnohem pohodlnejsi.
To, ze nakonec zverejnim link i mimo okruh svych pratel, jen zrcadli touhu predat dal neco, cemu verim a co ma smysl. Treba hodnoty AIESECu... Ale uprimne, kolik z vas, kteri kliknou na odkaz ze zvedavosti, se jeste nekdy vrati? Zrejme nikdo, protoze valne vetsine neporozumite z nasledujicich duvodu:
- nemame mnoho spolecneho, zkracuji a odkazuji se na neco, co tedy neznate
- neni to pro vas relevantni, tudiz se nedokazete 'emocne prilnout'
- neumite anglicky (i to je moznost, jakkoliv mala muze byt)
Samozrejme, existuji komunity lidi (napr. studenti -> VSE -> AIESEC), pro ktere jsou vyse uvedene faktory minimalni. V techto komunitach lze pak najit odezvu. Konkretni priklad: AIESEC CR hodla pouzit muj pribeh na propagaci v mediich prave diky weblogu.
Nicmene, jaky je v tom obchodni potencial? Nekdo se opet snazi vytvorit bublinu?
Bloglines ti na základě tvých odebíraných kanálů doporučí další podle toho, co ještě ostatní uživatelé čtou.
Jinak myslím, že ti top managoři mají své PR oddělení, a o to jde. Například se divím, že "svůj" blog nemají třeba SuperStar. Je to dobrý nástroj právě pro PR u firem pak třeba pro vnitrofiremní komunikaci (samozřejmě v intranetu).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).