A proč ne? :-) Ale Marigold je zrovna špatný příklad, Patrickovi si teď přibyli do party noname2 a ook.
Jinak si myslím, že je potřeba odlišovat blogy s globálním auditoriem a s lokálním auditoriem. České blogy nemají moc šanci vydělávat na placeném přístupu, na dobrovolných platbách ani na reklamě.
Jestli spravne chapu alt. medium v podstate jako tu vetu:"Mj. se zde píše, že řada manažerů ráda používá weblogy k tomu, aby mohla veřejnosti prezentovat svůj úhel pohledu. Úhel pohledu, který bude nefiltrovaný médii a novináři." Pak to ze nekdo financuje par sluzek ktere pouze vyuzivaji/podporuji blogy, samotne blogy co se tyce obsahu myslim neovlivni a stale budou psat z jineho ohlu nez klasicka media.
Spis se obavam ze spousta takovychto odbornych a uspesnych blogu se zachova podobne jako napriklad Marigold a proste kdyz dozraje k urcite navstevnosti a popularite, zacne pomalu prechazet v klasicke i kdyz one men medium. Tedy zacne nektere clanky nabizet jen registrovanym(a tu registraci casem zpoplatni), nebo napriklad ty reklamni clanky pro ucite s nim spojene firmy apod.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).