Vlákno názorů k článku Webové stránky nemá jen pětina tuzemských firem od Martin - Nechápu jak můžou hodnotit sociální sítě. Pro většinu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 1. 2014 8:39

    Martin (neregistrovaný)

    Nechápu jak můžou hodnotit sociální sítě. Pro většinu českých malých firem je prezentace na sociálních sítích naprostá zbytečnost. Spoustě firem jsem toto rozmluvil. Pokud ta firma nemá člověka, který se o to bude starat, alespoň třikrát denně se tam podívá.. Odepisovat lidem vymýšlet každý den zajímavý obsah. Pak to pro tu firmu nemá žádný význam spíš naopak. Je to jako si založit stránky dát si tam aktuality a poslední tam bude dva roky stará.Sociální sítě jsou hlavně o komunikaci.

  • 29. 1. 2014 15:21

    Hmm (neregistrovaný)

    Proč 3x denně? Každá firma není o velikosti T-Mobilu a FB úplně stačí updatovat obden nebo 1x týdně.

    Já zase znám pár firem, co nemají vůbec Web stránky a pro propagaci a komunikaci jim stačí jen Page na FB. A kupodivu jim to funguje i lépe, než nějaká statická Web stránka. Fanoušky totiž lépe seženou na FB, včetně virálu, který by jinde těžko dělali.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).