Musim souhlasit, ze vytykat webum chybejici "marketingove nastroje" typu prihlasek k newsletteru ci doporuceni znamemu je podle meho hloupost.
I kdyz chyba je spise zurnalisticka u autora clanku; kdyz ma vyjmenovat hlavni chyby korp. webu, pise "Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd." a v reakci se ukaze, ze zrovna tyhle parametry mely jen 1 bod ;-)
Letos je tomu zrovna 10 let co pouzivam temer denne web a mohu rict, ze jsem NIKDY funkci doporucit znamemu nepouzil, kdyz uz tak proste URL adresu poslu emailem, zaroven mi vubec nevadi prihlasit se do newsletteru emailem z me adresy, kam maji chodit.
A co se tyka grafiky - 99,9% smyslu navstev webu je hledani a ziskavani informaci, v principu mi staci jedna HTML stranka s textem, kde si muzu pomoci CTRL+F najit to co me zajima, vetsina kreativnich a hezkych reseni jde bohuzel proti temto 99,9% uzitku...
"Kromě již tradičně nekvalitního technického zpracování chybí webům hlavně využívání marketingového potenciálu Internetu...newslettery, doporučit známému atd."
To tvrzení je pravdivé a já si za ním stojím. Chybí využívání marketingového potenciálu Internetu obecně, což je ve článku zmíněno. Newslettery a funkci doporučení obsahu jsem zvolil záměrně, protože pojem "marketingové nástroje" dobře dokreslují. Do této skupiny samozřejmě patří i další faktory jako registrace v katalozích, indexace stránek vyhledávači, tvaro doménového jména a další.
O, tak to ano, byt v tehle rodine bych asi zduraznil spis to zarazeni ve vyhledavacich a katalozich nez zrovna doporucovani znamemu.
Mimochodem pro zajimavost: kolikrat jste vy osobne za posledni rok na nejakem korporatnim webu pouzil funkci doporucit znamemu nebo zadal svuj email do newsletteru?